جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 30361
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مقاومت امروز ملت‌های مسلمان مقابل استکبار برگرفته از نهضت حسینی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات قیام امام حسین (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) سبب احیای امت اسلامی شد و ایستادگی در برابر استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها و شکل گیری مقاومت اسلامی با الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) بود.
مقاومت امروز ملت‌های مسلمان مقابل استکبار برگرفته از نهضت حسینی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) الگوی همه انسان‌های آزاده، عدالت‌خواه، مبارز و مقاوم در جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قیام عاشورا و فداکاری و رشادت‌های امام حسین (ع) افزود: امام حسین (ع) الگوی هدایت و حضور در صحنه برای اجرای اسلام و الگوی جهاد، فداکاری و شهادت طلبی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار و برکات قیام امام حسین (ع) بیان کرد: قیام امام حسین (ع) سبب احیای امت اسلامی شد و ایستادگی در برابر استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها و شکل‌گیری مقاومت اسلامی با الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) بود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در همه زمینه‌ها الگو و معیار شیعیان است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایستادگی در برابر توطئه‌های داخلی و بین المللی، مقاومت ملت ایران و حزب الله برگرفته از الگوی عاشورای حسینی است.

آیت‌الله ‌کعبی با تاکید بر لزوم حرکت در مکتب امام حسین (ع) تصریح کرد: این موضوع سبب افتخار ما است که ملتمان حسینی است و در همه زمینه‌ها به الگوگیری ازمکتب اباعبدالله (ع) می‌پردازد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccs1q1.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما