دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 30575
مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد جمکران:

مجموعه برنامه‌های «از امروز به‌سوی فردا» در مسجد جمکران برگزار می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران از برگزاری نشست‌های تخصصی و کلاس‌های علمی- پژوهشی در قالب مجموعه برنامه‌های «از امروز به‌سوی فردا» همزمان با نیمه شعبان در این مکان مقدس خبرداد.
مجموعه برنامه‌های «از امروز به‌سوی فردا» در مسجد جمکران برگزار می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، سید مجید امامی از راه‌اندازی مجموعه برنامه‌های «از امروز به‌سوی فردا» همزمان با نیمه شعبان خبر داد و اظهارداشت: گسترش فعالیت‌های پژوهشی می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای جامعه اسلامی داشته باشد.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه نشست‌های تخصصی با موضوع نظام اربعین در حرکت به سوی جامعه آرمانی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود، افزود: این سلسله نشست‌ها نخستین سه شنبه هر ماه به مدت یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات ساختمان اداری برگزار می‌شود.

وی دوره‌های آموزشی با محوریت «جایگاه‌شناسی علائم در بحث آخرالزمان» را از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برشمرد و عنوان کرد: نشست‌های تخصصی «آینده‌شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدوی» ‌در مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران واقع در تهران برگزار می‌شود.

امامی ایجاد الگوی معماری، چگونگی تبدیل مفاهیم مهدوی به فرم و مفاهیم پایه مهدویت در فضاسازی شهری و معماری مهدوی در قالب کارگاه‌های تخصصی شهرسازی و معماری مهدوی را موضوعات مورد بررسی مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران برشمرد.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران به برنامه‌های تخصصی با موضوع مهدویت اشاره کرد و افزود: سخنرانی تخصصی دانشجویی با موضوع «قرآن، مهدویت و آخرالزمان» از مهرماه ۹۴ سه شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مذکور در قالب مجموعه برنامه‌های «از امروز بسوی فردا» همزمان با نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران آغاز می‌شود، عنوان کرد: هم‌اندیشی نخبگان و هنرمندان مهدوی با محوریت تعامل، هم‌افزایی و ایده‌پردازی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، اصحاب رسانه، هنر و ادبیات فصلی یکبار در سالن اجتماعات ساختمان اداری مسجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjiiet.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما