چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 30616
رئیس اتحادیه نانوایان قم:

سهمیه آرد نانوایی‌های اطراف مسجد جمکران در نیمه شعبان افزایش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه نانوایان قم گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نیمه شعبان و حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران اقدامات لازم برای تأمین سهمیه آرد نانوایی‌های مسجد مقدس جمکران را انجام دادیم و از این جهت با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستیم.
سهمیه آرد نانوایی‌های اطراف مسجد جمکران در نیمه شعبان افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز، سیدجواد دهناد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اتحادیه نانوایان قم در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: ما به افزایش سهمیه آرد نانوایان اطراف حرم حضرت معصومه‌(س) و مسجد جمکران پرداختیم تا دچار کمبود آرد در این ایام نشوند.

رئیس اتحادیه نانوایان قم با بیان این که هماهنگی‌های لازم برای تأمین آرد نانوایان در تعطیلات پیش رو انجام شده است، افزود: ما هر ساله در ایام نیمه شعبان و روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام می‌دهیم و سهمیه آرد نانوایان اطراف حرم حضرت معصومه‌(س) و جمکران را افزایش می‌دهیم.

دهناد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت نان بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته نان سنگگ قم کیفیت اول کشور را دارد و کیفیت آرد استان قم هم به گونه‌ای است که در زمینه کیفیت نان با مشکلی روبرو نیستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در تأمین آرد نانوایان مجاور حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: با همکاری شرکت غله، نانوایان هسته مرکزی شهر قم را شناسایی کردیم و از چهارراه شهدا تاحرم حضرت معصومه (س) واز فلکه باجک تا حرم و سه راه خورشید سهیمه آرد نانوایان به صورت کامل تأمین شد.

رئیس اتحادیه نانوایان قم تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نیمه شعبان و حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران اقدامات لازم جهت تأمین سهمیه آرد نانوایی‌های مسجد مقدس جمکران را انجام دادیم و از این جهت با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvvdm.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما