چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 30617
مدیرکل راه‌آهن قم:

تردد ۳۶ قطار ویژه ایام نیمه شعبان و ارتحال امام خمینی (ره) در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه‌آهن قم از تردد ۳۶ قطار در قم از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ خرداد از ایستگاه تهران، قم و جمکران خبر داد.
تردد ۳۶ قطار ویژه ایام نیمه شعبان و ارتحال امام خمینی (ره) در قم
به گزارش قم نیوز، فرشاد زادخور با اشاره به تعطیلات چند روزه ایام نیمه شعبان و سالگرد رحلت امام (ره) اظهار داشت: دو گروه مسافر و زائر از استان قم به تهران و از تهران به قم در این مدت سفر می‌کنند که مجموعاً ۳۶ قطار ظرفیتی حدود ۱۲ هزار نفر را پوشش می‌دهند.

مدیرکل راه‌آهن قم افزود: از ۱۲ تا ۱۵ خردادماه سال جاری مجموعاً ۳۶ قطار بین ایستگاه تهران، قم و جمکران تردد می‌کند.

زادخور با اشاره به اینکه در روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد، ۸ قطار ویژه برای رفت‌وآمد تهران به جمکران فعالیت می‌کنند، گفت: تردد این تعداد قطار از ساعت ۱۳ آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه ‌دارد.

وی تأکید کرد: در روز ارتحال امام راحل (ره) قطار ویژه‌ای با ظرفیت حدود هزار نفر ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه بامداد از ایستگاه داخل شهر، قم را به سمت تهران برای زیارت حرم حضرت امام خمینی (ره) ترک می‌کند و این قطار ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه همان روز از تهران به سمت قم حرکت می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن قم بابیان اینکه قطار دیگری جمعه ۱۵ خرداد برای مسافران در نظر گرفته‌شده است، گفت: این قطار به صورت ویژه علاوه بر قطارهای روزانه، ساعت ۲۰ جمعه مسافران را از داخل شهر قم به سمت تهران انتقال می‌دهد.

زادخور با تأکید بر اینکه در برنامه روزمره حرکت قطارهای قم- تهران را داریم، تصریح کرد: برنامه ریزی حرکت این قطارها به این گونه است که ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح، ۹ صبح و ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه عصر از قم به سمت تهران حرکت می‌کنند.

وی افزود: ساعت برگشت قطارها از تهران به قم به ترتیب ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه، ۱۴ و ۴۵ دقیقه و ۱۸ از تهران به سمت قم است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgu39w.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما