شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 30776
مدیرکل راه آهن قم:

قطارهای قم - تهران پس از ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه آهن استان قم گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده پس از ماه رمضان یک رام قطار به قطار قم- تهران افزوده می‌شود و دفعات رفت و برگشت قطار قم - تهران از ۶ به ۸ افزایش پیدا می‌کند.
قطارهای قم - تهران پس از ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد‌
به گزارش قم نیوز، فرشاد زادخور با اشاره به برنامه کنونی حرکت قطارهای قم - مشهد اظهارداشت: بر اساس برنامه در حال حاضر۲ قطار از قم به سمت مشهد حرکت می‌کنند.

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به اینکه ساعت حرکت یکی از این قطارها ۱۴ بعد از ظهر و دیگری ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب است افزود: روزانه دو قطار از قم به سمت مشهد و از مشهد به سمت قم در حال حرکت هستند.

وی با بیان اینکه هر یک از این قطارها ظرفیت انتقال ۵۵۰ مسافر را دارند، گفت: به صورت کلی سه نوع قطار در راه آهن قم فعال هستند که شامل نوع درجه یک چهار تخته، درجه یک شش تخته و درجه ۲ شش صندلی است.

زادخور با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطارها در قم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بلیت قطار در قم تا تاریخ ۱۱ مهرماه در حال فروش است.

مدیرکل راه آهن استان قم با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان تعداد رام قطار قم - تهران تغییری نمی‌کند، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده پس از ماه رمضان یک رام قطار به قطار قم- تهران افزوده می‌شود و دفعات رفت و برگشت قطار قم-تهران از ۶ به ۸ افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccemq1.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما