يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 30983
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

تکلیف واگذاری باشگاه صبا تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان این که بخش خصوصی صاحب ۸۰ درصد امتیاز باشگاه صبا می‌شود و به همین نسبت در هیئت‌مدیره باشگاه صبا دارای کرسی است گفت: تکلیف واگذاری باشگاه صبا تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص می‌شود.
تکلیف واگذاری باشگاه صبا تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: با توجه به موانعی که بر سر راه واگذاری کامل باشگاه صبا وجود داشت در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم پیش از آغاز فصل، صبا را به صورت کامل و بر اساس مجوزهای قانونی واگذار کنیم و به همین دلیل روش دیگری در پیش گرفتیم.

وی افزود: متقاضیانی برای خرید باشگاه صبا وجود داشت و با توجه به همه شرایط موجود در نهایت مقرر شد متقاضیان خرید در تیمداری باشگاه صبا شراکت داشته باشند تا بتدریج شرایط برای واگذاری نهایی و اخذ مجوزهای واگذاری فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در حال حاضر صبا ۲ متقاضی خرید دارد و پس از انجام امور مربوط به مذاکره و بررسی شرایط، تکلیف واگذاری باشگاه صبا تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص می‌شود و پس از آن برنامه‌های فنی صبا نیز تدوین می‌شود.

جهان‌بینی بیان کرد: بر اساس برنامه جدید واگذاری قرار است ۸۰ درصد سهام صبا در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد که مایل به مشارکت با باشگاه صبا است و ۲۰ درصد باقی‌مانده کماکان در اختیار استانداری باقی می‌ماند تا در نهایت پس از فراهم شدن شرایط آن ۲۰ درصد هم واگذار شود.

وی عنوان کرد: بدیهی است که بخش خصوصی هزینه می‌کند و صاحب ۸۰ درصد امتیاز باشگاه می‌شود و به همین نسبت در هیئت‌مدیره باشگاه صبا دارای کرسی است و در مورد آینده باشگاه در زمینه کادر فنی و سایر اعضا و بازیکنان نیز تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: پس از فراهم‌سازی شرایط واگذاری، در صورتی که بخش خصوصی مشارکت‌کننده برنده مزایده فروش صبا شود ۲۰ درصد باقی‌مانده به آن واگذار می‌شود و اگر بخش خصوصی دیگری برنده مزایده باشد باید مبلغ سهام ۸۰ درصدی بخش خصوصی را به قیمت روز پرداخت کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1oq1.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما