سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 31677
سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم:

سیستم پارکومتر در خیابان صدوق قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم گفت: تا چند ماه آینده خیابان‌های صدوق،‌ آذر و چهارمردان به سیستم پارکومتر مجهز خواهد شد.
سیستم پارکومتر در خیابان صدوق قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان زاده امروز اظهار کرد: هم اکنون پنج مسیر از خیابان‌های قم در طرح پارکومتر قرار دارد و مصوبه اجرای طرح پارکومتر در خیابان صدوق گرفته شده است که تا چند روز آینده دستگاه‌های پارکومتر در این خیابان نصب خواهد شد.

وی از اجرایی شدن این طرح در خیابان‌های آذر و چهارمردان تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: هم اکنون منتظر دریافت مصوبه آن هستیم تا این طرح در این خیابان‌ها نیز اجرایی شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم بیان کرد: هم اکنون شهرداری با یکی از شرکت‌های خصوصی این طرح را در قم اجرا می‌کند و ما می‌خواهیم که شهر قم به سمت انضباط و نظم رانندگی پیش برود و اگر عده‌ای ناراضی هستند این را بدانند که این کار نه تنها در قم بلکه در دیگر نقاط ایران و جهان هم اجرا می‌شود و موجبات نظم ترافیکی خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: رانندگان باید برای استفاده از خیابان‌های شامل این طرح کارت پارک خریداری کنند تا دچار مشکل نشوند و در هر بار اتمام شارژ کارت می‌توانند حداقل مبلغ پنج هزار توان شارژ مجدد خریداری کنند.

وی اضافه کرد: مواردی هم مشاهد شده بود که پارکبان‌ها برای دریافت درصد بیشتر از فروش شارژ حداقل مبلغ مجاز برای خرید شارژ مجدد را ۱۵ هزار تومان قرار داده بودند و رانندگان را مجبور به پرداخت این مبلغ کرده بودند که پس از دریافت گزارش این گونه تخلفات به شرکت اجرا کننده طرح موضوع اعلام شد و با افراد خاطی به شدت برخورد شده و تعدادی هم اخراج شدند.

شعبان‌زاده تاکید کرد: پارکبان‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند کارت‌ها را به اجبار به رانندگان بفروشند ولی رانندگانی که قصد پارک خودرو در این محل‌ها را دارند حتما باید کارت پارک خریداری کنند تا جریمه نشوند و این کار طبق مصوبه شورای شهر قم بوده و ما موظف به اجرای آن هستیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd590s.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما