جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 31973
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

نجات جان ۲۸۶ نفر در ماموریت‌های اورژانس هوایی قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس هوایی قم از بدو تاسیس تاکنون توانسته است ۲۸۶ بیمار و مجروح را به مراکز درمانی انتقال و جان آنها را نجات دهد.
نجات جان ۲۸۶ نفر در ماموریت‌های اورژانس هوایی قم
به گزارش قم نگار، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث عصر روز پنجشنبه هفته جاری اظهار کرد: واژگونی خودرو در اتوبان قم ـ کاشان از جمله حوادث این مدت بود.

وی ادامه داد: این حادثه با مجروح شدن سه نفر از جمله یک کودک همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: حال این کودک بسیار وخیم گزارش شده و درخواست اورژانس هوایی اعلام شد که بالگرد اورژانس در کوتاه‌ترین زمان برای انتقال مصدومان حادثه به محل اعزام شد.

حسنی اظهار کرد: با اعزام بالگرد به محل این حادثه یکصد و سی و دومین ماموریت اورژانس هوایی قم به ثبت رسید.

وی با اعلام اینکه اورژانس هوایی قم از زمان تاسیس تاکنون ۲۸۶ بیمار و مجروح را به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داده است، ابراز کرد: از این آمار ۲۶۵ نفر تنها مصدومان سوانح رانندگی در جاده‌های فرعی و اصلی استان بوده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: ۲۱ مورد دیگر به بیماری‌های قلبی ـ تنفسی، زایمان، غرق‌شدگی، سوختگی، آوار، قطع عضو و ... اختصاص داشته است.

حسنی در ادامه سخنان خود از برخورد خودرو با موتورسیکلت به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و گفت: این حادثه که در خیابان عمار یاسر روی داد دو مجروح بر جای گذاشت.

وی در تشریح این خبر بیان کرد: حال مجروحان این حادثه وخیم گزارش شد که توسط دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اعلام کرد: در حادثه دیگری که در میدان نبوت بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر روی داد، پنج نفر مجروح شدند.

حسنی اظهار کرد: مجروحان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ابراز کرد: در حادثه برخورد تریلی با پراید که در محور سلفچگان ـ کاشان روی داد نیز سه نفر مجروح شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1oq1.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما