سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 32057
معاون ‌ورزش و جوانان قم:

طرح بورسیه ورزشکاران مدال آور در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: طرح بورسیه ورزشی ورزشکاران مدال آور در قم اجرا می‌شود و ورزشکارانی که مستعد کسب مدال از میادین بین‌المللی تشخیص داده شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
طرح بورسیه ورزشکاران مدال آور در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نگار، روح الله رمضانی اظهار داشت: طرح بورسیه ورزشی از سری برنامه‌های حمایت از ورزشکاران مستعد و مدال آور از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم طرح‌ریزی شده و به مرحله اجرا در می‌آید.

وی افزود: معتقدیم مدال آوری در میادین معتبر از روی بخت و اقبال نیست، بلکه حاصل ۳ عنصر تلاش ورزشکار، تدبیر مربی و تامین امکانات مورد نیاز است و ما در طرح بورسیه ورزشی در تلاش برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران در تامین امکانات و هزینه‌های مربی و تمرینات هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در اجرای این طرح نیازمند همکاری هیئت‌های ورزشی استان هستیم و این طرح در ادامه جلسات ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک که با حضور تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد، تدوین شده است.

رمضانی بیان کرد: براساس برآورد اعتبار نخستین، ۱۰ ورزشکار برای پوشش در این طرح مشخص شده‌اند و می‌خواهیم در فاز نخست این طرح، این ورزشکاران را مورد حمایت خود قرار دهیم و این تعداد ورزشکار بر اساس فاکتورهای ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: به طور کلی و در قالب کمیته حمایت از ورزشکاران دارای شانس حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک بین ۷۰ تا ۸۰ ورزشکار دیگر شناسایی شده‌اند و چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان قم در آینده این ورزشکاران را در بر می‌گیرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: این طرح شامل همه هیئت‌های ورزشی نیست، بلکه در چند رشته ورزشی ظرفیت حضور در رویدادهای معتبر بین‌المللی یا کسب مدال وجود دارد و این تعامل با رشته‌های مذکور که توسط ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک مشخص شده‌اند برقرار است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcguz9w.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما