دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 32188
معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خبر داد

اعزام کارشناسان برای دوره آموزشی یاوران نماز

قم نيوز : قم نگار: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناسان برای دوره آموزشی یاوران نماز خبر داد.
اعزام کارشناسان برای دوره آموزشی یاوران نماز
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به اقدامات مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: معاون مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز طرح یاوران نماز را برگزار می‌کند که در این طرح مخاطبان از پنج استان مباحث تعیین شده را فرا می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ۱۰۰ نفر از هر یک از استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر، شیراز و چهار محال و بختیاری هفته گذشته در چهار محال و بختیاری گرد هم آمدند و در این دوره شرکت کردند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناسان برای دوره آموزشی یاوران نماز خبر داد و افزود: این دوره در هفته جاری در استان کرمان، هفته بعد خراسان رضوی و از ابتدای مهر در قم برگزار می‌شود. اکثر افراد شرکت‌کننده در این دوره دانشجویانی بوده که یاوران نماز هستند و در این دوره آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد:‌ موضوعاتی مانند نمازشناسی، شیوه‌های دعوت به نماز، شیوه‌های پرسش و پاسخ نماز، پاسخ به شبهات نماز، نماز و مهدویت و شیوه‌های گروه‌داری و تشکل در این دوره مطرح می‌شود و پس از پایان دوره آزمونی برگزار شده و به شرکت کنندگان گواهی تعلق می‌گیرد.

ولی‌خانی با اشاره به اهمیت، جایگاه و راه‌های تکمیل نماز گفت: در این دوره‌ها شیوه دعوت با محوریت محیط مدرسه، دانشگاه و محل کار بحث شده و سئوالات، شبهات و پرسش‌های مربوط به جوانان جمع‌آوری شده و به آنها پاسخ داده می‌شود تا یاوران نماز شیوه‌های پاسخگویی به این سئوالات و شبهات را بیاموزند.

این مسئول زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را از موضوعات دیگر مطرح شده در این دوره ذکر کرد و افزود: اگر کسی بخواهد جزو یاوران امام زمان(عج) باشد، باید بتواند نماز مردم را درست کند که با این کار زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به همکاری مرکز تخصصی با ستادهای اقامه نماز گفت: هر یک از ستادهای اقامه نماز که برای برگزاری نمایشگاه در استان‌ها اعلام آمادگی کنند، مرکز تخصصی نماز کتاب‌ها، محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه‌ها در معرض دید و ارائه قرار می‌دهد و کارشناسان مرکز نیز برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم در نمایشگاه‌ها حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbw8bf.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما