کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

براساس پیش‌بینی هواشناسی قم

طی دو روز آینده هوای قم خنک می‌شود

خبرگزاری فارس , 11 مهر 1394 ساعت 16:28

قم نگار: کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم از خنک شدن هوای قم طی روزهای آینده خبر داد.


به گزارش قم نگار، محمدجواد ترابیان با اشاره به وضعیت جوی هوای قم گفت: برای امروز شنبه هوا کمی ابری، برای ساعات بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین هوای روز شنبه با وزش باد و گرد و غبار در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم اضافه کرد: برای فردا یکشنبه هوا کمی ابری در ساعات عصر افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

ترابیان ادامه داد: برای روز دوشنبه هوا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه جهت وزش باد برای امروز شمالی است اظهار کرد: برای روز یکشنبه و دوشنبه جهت وزش باد شمال شرقی خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد برای امروز و دو روز آینده به ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ترابیان با بیان اینکه بیشینه دمای امروز و فردا ۳۷ درجه سانتی‌گراد است افزود: کمینه دمای امشب نیز ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی کمینه دمای هوا در روز یکشنبه را ۱۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه و بیشینه دما برای روز دوشنبه به ترتیب ۱۵ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم به ورود سامانه بارشی در کشور اشاره کرد و افزود: این سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب کشور و در برخی مناطق شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

ترابیان با اظهار اینکه بیشینه بارش‌ها در شمال غرب و دریای خزر اتفاق می‌افتد بیان کرد: این بارش‌ها به طور پراکنده استان قم را نیز در بر می‌گیرد و یکشنبه و دوشنبه شاهد این بارش‌ها خواهیم بود.

وی رگبارهای پراکنده در ساعات بعدازظهر را پدیده غالب این روزها دانست و ادامه داد: از روز دوشنبه هوای قم نسبت به امروز سه تا چهار درجه خنک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32942/طی-دو-روز-آینده-هوای-قم-خنک-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir