شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 32942
براساس پیش‌بینی هواشناسی قم

طی دو روز آینده هوای قم خنک می‌شود

قم نيوز : قم نگار: کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم از خنک شدن هوای قم طی روزهای آینده خبر داد.
طی دو روز آینده هوای قم خنک می‌شود
به گزارش قم نگار، محمدجواد ترابیان با اشاره به وضعیت جوی هوای قم گفت: برای امروز شنبه هوا کمی ابری، برای ساعات بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین هوای روز شنبه با وزش باد و گرد و غبار در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم اضافه کرد: برای فردا یکشنبه هوا کمی ابری در ساعات عصر افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

ترابیان ادامه داد: برای روز دوشنبه هوا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه جهت وزش باد برای امروز شمالی است اظهار کرد: برای روز یکشنبه و دوشنبه جهت وزش باد شمال شرقی خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد برای امروز و دو روز آینده به ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ترابیان با بیان اینکه بیشینه دمای امروز و فردا ۳۷ درجه سانتی‌گراد است افزود: کمینه دمای امشب نیز ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی کمینه دمای هوا در روز یکشنبه را ۱۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه و بیشینه دما برای روز دوشنبه به ترتیب ۱۵ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی وضع هوای استان قم به ورود سامانه بارشی در کشور اشاره کرد و افزود: این سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب کشور و در برخی مناطق شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

ترابیان با اظهار اینکه بیشینه بارش‌ها در شمال غرب و دریای خزر اتفاق می‌افتد بیان کرد: این بارش‌ها به طور پراکنده استان قم را نیز در بر می‌گیرد و یکشنبه و دوشنبه شاهد این بارش‌ها خواهیم بود.

وی رگبارهای پراکنده در ساعات بعدازظهر را پدیده غالب این روزها دانست و ادامه داد: از روز دوشنبه هوای قم نسبت به امروز سه تا چهار درجه خنک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8het.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما