پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 33433
مدیرعامل تاکسیرانی قم خبر داد

آماده‌باش بیش از ۱۲۰۰ دستگاه تاکسی ویژه ایام عاشورا در قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با اشاره به اینکه ۸۰۰ دستگاه تاکسی در ایستگاه‌های مختلف قم فعالیت می‌کنند گفت در صورت نیاز ۴۰۰ دستگاه گردشی نیز اضافه می‌شوند.
آماده‌باش بیش از ۱۲۰۰ دستگاه تاکسی ویژه ایام عاشورا در قم
به گزارش قم نگار، مرتضی عزتی با اشاره به اینکه پایانه‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) یک حلقه دور‌تر شده است، اظهارداشت: ۲۳۰ تاکسی پایانه‌های سه راه بازار، چهارراه بازار، سه‌راه علیخانی به بعد از کوچه مخابرات باجک منتقل شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی استان قم با بیان اینکه در صورت عبور دسته جات از خیابان باجک از آن منطقه هم یک حلقه دور‌تر می‌شود، افزود: تقاطع خیابان ارم تقاطع خیابان حضرتی پایانه جمکران، خط جمکران، خط ترمینال، خط شهر قائم حدود ۱۷۰ دستگاه تاکسی به خیابان چهارمردان تقاطع خیابان عمار یاسر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه ارم در ابتدای شبستان مسیرهای زین الدین وبلوار صدوق بیست متری فجر و پردیسان سرویس دهی می‌شد به بعد از چهار راه شهد ا منتقل می‌شوند، خاطرنشان کرد: پایانه میدان مطهری هم که تا امروز ۴۰۰ دستگاه برای نیروگاه، بلوار کشاورز و شهرک فاطمیه سرویس دهی می‌کردند در روز تاسوعا و عاشورا به میدان سعیدی منتقل می‌شوند.

عزتی با اشاره به اینکه میدان مطهری اول امام موسی صدر به آزادگان منتقل می‌شود، تصریح کرد: خط لنگرود هم به بلوار امام موسی صدربعد از پل رجائی منتقل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی استان قم با تاکید بر اینکه ۳۵ اکیپ گشت و بازرسی در روز تاسوعا و عاشورا فعالیت می‌کنند، افزود: ۱۹ اکیپ خودرویی و ۱۱ اکیپ مستقر و پیاده در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ در میان بگذارند، تصریح کرد: شماره پیامک ۳۰۰۰۰۵۱۳۳ و شماره تلفن ۱۳۷ نیز برای دریافت انتقاد و پیشنهاد مردمی آماده است.

عزتی خطوط تاکسیرانی نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است، تاکید کرد: اگر نیاز احساس شود و در صورت اعلام نیاز توسط نیروی‌های گشت ۴۰۰تاکسی گردشی کمکی هم به تاکسی‌های خطی اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmjdm.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما