يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 33508
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

تیم صبای قم در غیاب ۳ بازیکن خود به دیدار سایپا می‌رود

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در هفته دهم لیگ برتر در غیاب ۳ بازیکن خود شامل ۲ مصدوم و یک محروم به دیدار سایپا میرود.
تیم صبای قم در غیاب ۳ بازیکن خود به دیدار سایپا می‌رود
به گزارش قم نگار، عباس دارابی اظهار داشت: هفته دهم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌های این هفته تیم صبای قم روز سه‌شنبه در تهران مهمان سایپا است.

وی افزود: طی چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کادر فنی تلاش کرده‌اند بلافاصله پس از بازی با فولاد خوزستان، صبا را از نظر ذهنی آماده بازی با سایپا کنند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در هفته دهم لیگ برتر در غیاب ۳ بازیکن خود شامل ۲ مصدوم و یک محروم به دیدار سایپا می‌رود و تمامی این نفرات در بازی قبل هم غایب بوده‌اند.

دارابی بیان داشت: قاسم دهنوی که در بازی با پرسپولیس از زمین اخراج شده بود پس از محرومیت از بازی با فولاد از سوی کمیته انضباطی محرومیتی یک جلسه‌ای را تجربه می‌کند و در بازی با سایپا به میدان نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: میلاد فراهانی دروازه بان دوم صبای قم که در این فصل هنوز به میدان نرفته نیز آسیب دیده است و همانند ۲ بازی اخیر صبا برابر پرسپولیس و فولاد، محمدرضا قدرتی پور دروازه بان دوم صبا در بازی با سایپا خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: هاشم بیگ زاده که در ابتدای بازی با پرسپولیس مصدوم و تعویض شد تا مدت‌ها دور از میادین است و طبیعتا در مسابقه با سایپا به میدان نخواهد رفت البته کادر فنی تمهیدات لازم را برای جایگزینی این بازیکنان اندیشیده‌اند.

دارابی افزود: تمرین تیم فوتبال صبا برای بازی با سایپا در تهران برگزار می‌شود و دیدار این تیم برابر سایپا روز سه‌شنبه در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivwap.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما