چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 33633
مشاور شهردار قم:

در وانفسای رکود فعالیت‌های فرهنگی نباید نیروهای دلسوز را دلسرد کرد‌

قم نيوز : قم نگار: مشاور شهردار قم گفت: در وانفسای رکود فعالیت‌های موثر فرهنگی و انفعال دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر شایسته است مسئولان و رسانه‌ها به تقویت نهادها و نیروهای مومن و دلسوز فرهنگی همت بگمارند.
در وانفسای رکود فعالیت‌های فرهنگی نباید نیروهای دلسوز را دلسرد کرد‌
به گزارش قم نگار، اسماعیل زارعی‌کوشا اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری در دوران مدیریت جدید مسیر اعتلا‌ و پیشرفت را طی کرده است.

مشاور شهردار قم اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از حدود یک سال پیش مسیر جدیدی را با هدف جریان‌سازی فرهنگی متناسب با نیازهای روز در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی با رویکرد ارزشی طراحی کرده است و بحمدلله این مسیر با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: نقش مدیرعامل این سازمان به عنوان یک عنصر با تجربه در عرصه مدیریت فرهنگی و هنری در کسب توفیقات برجسته و ممتاز است.

زارعی‌کوشا همچنین با انتقاد از برخی برخوردهای رسانه‌ای با مجموعه‌های فرهنگی استان گفت : در وانفسای رکود فعالیت‌های موثر فرهنگی و انفعال دستگاههای متولی فرهنگ و هنر شایسته است مسئولان و رسانه‌ها به تقویت نهادها و نیروهای مومن و دلسوز فرهنگی همت بگمارند.

فرماندار سابق قم همچنین در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون برنامه نمایشی هفته دفاع مقدس، برخی موضع‌گیری‌ها در این خصوص را فاقد منطق نقد مطلوب دانست و گفت: به نظر من مواضع برخی جریان‌ها علیه برنامه مذکور بیانگر قوت و تاثیر مطلوب آن برنامه است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchx-nx.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما