جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 33693
امام جمعه قنوات عنوان کرد

قطع ریشه‌های ناامیدی در جامعه مهمترین راه استکبار ستیزی

قم نيوز : قم نگار: امام جمعه شهر قنوات گفت: یکی از مهمترین راه‌های استکبار ستیزی در جامعه قطع ریشه‌های یاس و نا امیدی و تبدیل آن به شادی و امید است.
قطع ریشه‌های ناامیدی در جامعه مهمترین راه استکبار ستیزی
به گزارش قم نگار، ‌حجت‌الاسلام والمسلیمن علی عادل‌پور امروز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بدو پایه‌گذاری تا کنون پیشینه مطلوبی داشته است،‌ اظهار کرد: آنچه ملت را به بدنه و قلب تپنده انقلاب متصل می‌کند جنبه عملی انقلاب است‌.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۳ آبان بیان کرد: زمانی استکبار‌ستیزی معنی درستی پیدا می‌کند که راهپیمایی ما در این روز جنبه ایمانی و اعتقادی داشته باشد.

امام جمعه شهر قنوات با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی در آن برهه زمانی به دلیل اعتقاد محکم جوانان نسبت به دشمنی آمریکا و دست‌نشاندگانش در ایران صورت گرفت، ادامه داد: امروز نیز لانه‌های جاسوسی فراوانی وجود دارد و اگر بخواهیم به معنای واقعی مردم به میدان بیایند باید جنبه عملی و آثار این حضور در صحنه را برایشان تبیین کنیم.

وی با اشاره به اخبار تلخ اقتصادی مانند اختلاس‌ها تصریح کرد: این اخبار در حالی به گوش می‌رسد که بسیاری از جوانان برای دریافت مبلغ اندکی تسهیلات ازدواج صدها مشکل و مانع پیش رویشان گذاشته می‌شود.

عادل‌پور با تاکید براینکه یکی از راه‌های استکبار ستیزی قطع ریشه‌های نا‌امیدی در جامعه است، عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شورای تبلیغات باید نارسایی‌های جامعه را رصد کند تا یاس و نگرانی را به امید و شادی در جامعه تبدیل کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcds90s.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما