شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 34238
دبیر هیئت کشتی استان قم:

فرنگی‌کار قم به مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان کشور دست یافت

قم نيوز : قم نگار: دبیر هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیر نوجوان قم در کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور خبر داد.
فرنگی‌کار قم به مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان کشور دست یافت
به گزارش قم نگار، احمدرضایی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان در سطحی بسیار بالا به انجام رسید و امیرحسین قرنلی کشتی‌گیر اعزامی از استان قم در آن عملکرد خوبی از خود نشان داد و با قرار گرفتن در مکان سوم رده‌بندی وزن ۷۶ کیلوگرم از این رقابت‌ها مدال برنز گرفت.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخاب بهترین‌ها برای تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به میزبانی سالن شهدای هفتم‌تیر تهران به انجام رسید و در آن مجموعا شاهد عملکرد خوب کشتی‌گیران فرنگی‌کار قم بودیم و به لطف خدا و همت و تلاش کشتی‌گیران و مربیان، بعد از تیم‌های جوانان و بزرگسالان، تیم نوجوانان نیز با کسب سه مدال ارزشمند از این رقابت‌ها بازگشت.

دبیر هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این پیکارها جنبه انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی ۲۰۱۶ نوجوانان را داشت، بیان کرد: یکی از مدال‌های برنز تیم اعزامی هیئت کشتی قم از این پیکارها در وزن ۷۶ کیلوگرم به دست آمد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی با حضور چهره‌های مستعد از استان‌های سراسر کشور در سطحی بالا‌تر و بهتر نسبت به دوره قبل برگزار شد و کشتی‌گیر ۷۶ کیلوی قم با قرار گرفتن در جایگاه سوم مشترک به مدال برنز دست یافت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره به مدت دو روز در اوزان مختلف به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت، خاطرنشان کرد: به نمایندگی از هیئت کشتی قم امسال بهترین کشتی‌گیران هم‌استانی در اوزان مختلف فرنگی و آزاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی نوجوانان حضور یافتند و خوشبختانه امیرحسین قرنلی در وزن ۷۶ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم شد.

رضایی بیان کرد: با درخشش تک تک کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار کشورمان، قطعا تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت با سایر حریفان شرکت‌کننده در مسابقات جهانی و آسیایی سال جدید میلادی درخشان ظاهر می‌شوند و بار دیگر برای ورزش کشورمان افتخارآفرین خواهند شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: در وزن ۷۶ کیلوگرم این مسابقات از استان قم امیرحسین قرنلی به عنوان یکی از شانس‌های کسب مدال به میدان رفت و کشتی‌های زیبایی از خود به نمایش گذاشت و در حالی که این شانس را داشت که به دیدار نهایی برسد اما به بازی رده‌بندی رفت.

وی اضافه کرد: در رتبه‌بندی نهایی این وزن رقابت‌های مرحله نهایی کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان در تهران، حسین فروزنده از تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت، محمد خان‌پور از تیم هیئت کشتی مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و امیرحسین قرنلی از هیئت کشتی استان قم به همراه سینا نوریانی از تیم هیئت کشتی لرستان مقام سوم مشترک را به دست آورد و یکی از سه مدال‌آور قم در این رقابت‌ها لقب گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjo8et.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما