چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : 34369
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش اعلام کرد

برنامه‌ آینده وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیروی انسانی/ «مجوز استخدام» و «دانشگاه فرهنگیان»

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: در شرایط خاص، جذب نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش با توجه به مجوز‌های دریافتی توسط دولت دنبال می‌‌شود اما ترجیح بر تأمین نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان است.
برنامه‌ آینده وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیروی انسانی/ «مجوز استخدام» و «دانشگاه فرهنگیان»
به گزارش قم نگار، محمد فاضل مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «شرکت کنندگانی که نسبت به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعتراض داشته باشند، چگونه می‌توانند اعتراض خود را پیگیری کنند؟»، گفت: تمام روند برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و وزارت آموزش و پرورش دخالتی در آن نداشته است و صرفاً نتایج نهایی را از این سازمان دریافت می‌کند.

وی افزود: البته در هر آزمونی امکان اعتراض وجود دارد و در خصوص این آزمون نیز، افرادی که به هر نحوی اعتراضی دارند طبق قانون می‌توانند اعتراض خود را به سازمان سنجش اعلام کنند.

فاضل در خصوص برنامه های آتی وزارت آموزش و پرورش به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز این وزارتخانه، اظهار داشت: اهتمام وزارتخانه برای جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان است و نیروی انسانی باید از طریق این دانشگاه جذب نظام تعلیم و تربیت شود.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در شرایط خاص، آموزش و پرورش جذب نیروی انسانی مورد نیاز را با توجه به مجوز‌های دریافتی توسط دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی دنبال می‌کند، اما ترجیح بر این است که دانشگاه فرهنگیان نیروی انسانی آموزش و پرورش را تربیت و آماده سازد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceox8x.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما