قم نيوز : قم نگار: رئیس پلیس راه به شرایط ویژه مرز بین‌المللی مهران پرداخت و گفت: هم اینک مرز مهران شرایط ویژه‌ای را دارد چرا که علی‌رغم بار رفت زوار شاهد بار بازگشت مسافران از کربلای معلی نیز هستیم.
امروز و فردا شرایط ویژه‌ای در مهران حاکم است/ تلاقی بار برگشت زائران با بار رفت زوار جدید
به گزارش قم نگار، سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت ترافیکی حاکم در مرزهای جنوبی و غربی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر تردد به صورت روان در چزابه و شلمچه برقرار است.

رئیس پلیس راه به وضعیت خاص مرز بین‌المللی مهران پرداخت و تصریح کرد: در مهران هم اینک شاهد بار برگشت زوار کربلای حسینی از عراق به سمت ایران هستیم و همچنان بار خروج زوار اربعین حسینی را برای شرکت در راهپیمایی عظیم حسینی شاهدیم و این تلاقی بار مشکلاتی در زمینه حمل و نقل در شهر مهران به وجود آورده است.

سرهنگ حمیدی گفت: بار برگشت زائران کربلا از عراق به سمت ایران از شب گذشته شروع شده و همچنین بار رفت زوار کربلای حسینی را نیز به صورت پرحجم شاهد هستیم و این وضعیت به گونه‌ای شده که زائران برای خروج از مرز مهران باید ساعت‌های طولانی در صف بایستند و ما شلوغی و تراکم بیش از حدی را در مهران می‌بینیم.

این مقام ارشد راه راهور ناجا، شرایط امروز و فردای مهران را شرایط ویژه‌ای عنوان و بیان داشت: این شرایط می‌طلبد که زوار با آمادگی ذهنی و صبر و حوصله بیشتری در این مسیر تردد کنند.

وی پیش‌بینی کرد: که بار بازگشت زوار کربلا از عراق به سمت ایران در روزهای آتی شدت یابد.

رئیس پلیس راه به تراکم و شلوغی بیش از حد امروز صبح در مرز مهران اشاره و خاطر نشان کرد: صبح امروز با توجه به شلوغی و تراکم بیش از حد جمعیت و تلاقی بار برگشت و رفت زوار، تعدادی از زوار کربلا برای تردد آسان‌تر به مرز شلمچه و چزابه فرستاده شدند.

وی به باز بودن مرزها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاصی که هم اکنون در مهران حاکم است تاخیر طبیعی بوده و رانندگان نیز باید با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1cdm.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما