?>?> شهادت شیخ نمر باعث تشجیع بیشتر شیعیان می شود | قم نیوز
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 36040
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم:

شهادت شیخ نمر باعث تشجیع بیشتر شیعیان می شود

قم نيوز : قم نگار: مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم در خصوص شهادت شیخ نمر گفت: این اتفاق سبب جریحه دار شدن قلب شیعیان در سراسر جهان شد اگرچه چنین اتفاقاتی باعث تهییج و تشجیع بیشتر شیعیان برای پایداری در راه حق و سبب جوشش شیخ نمرها و مبارزان و پیش قراولان مذهب می شود.
شهادت شیخ نمر باعث تشجیع بیشتر شیعیان می شود
محمود علامه روشن در گفت و گو با خبرنگار قم‌نگار، با اشاره به حرکت های غیراسلامی حکومت آل سعود اظهار داشت: این که مملکتی را به نام فرقه ای سند زد و کشور عربستان را به یک خانواده نسبت داد، اصلا قابل توجیه نیست و متاسفانه شاهد سکوت جامعه بین الملل در برابر اقدامات ضد دینی و ضدانسانی این حکومت هستیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم در خصوص شهادت شیخ نمر افزود: این اتفاق سبب جریحه دار شدن قلب شیعیان در سراسر جهان شد اگرچه چنین وقایعی باعث تهییج و تشجیع بیشتر شیعیان برای پایداری در راه حق و سبب جوشش شیخ نمرها و مبارزان و پیش قراولان مذهب می شود.

وی با اشاره به حمله عده ای از جوانان ایرانی به سفارت خانه عربستان در ایران خاطر نشان کرد: راه حل مبارزه با این حرکت های ضد انسانی باید معقول باشد و از طریق دیپلماسی و به صورت قانونی پی گیری شود تا تبعات منفی در جامعه بین الملل برای جمهوری اسلامی نداشته باشد.

علامه روشن افزود: هنرمندان باید در تمام موضوعات و اتفاق های دینی،اجتماعی و سیاسی روز عکس العمل خود را با خلق آثار هنری نشان دهند و رسالت خود را در روشنگری جامعه اطراف مخصوصا جامعه هنری ایفا کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxxq1.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما