يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 36048

فانوس طلایی جشنواره عمار به فیلم‌ساز قمی رسید

قم نيوز : قم نگار: فیلم داستانی «تشویق» ساخته مهدی امینی نویسنده و کارگردان قمی در ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار، فانوس طلایی فیلم داستانی کوتاه را کسب کرد.
فانوس طلایی جشنواره عمار به فیلم‌ساز قمی رسید
به گزارش قم نگار، مهدی امینی از دستیابی به فانوس طلایی فیلم داستانی کوتاه در ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار خبر داد.

نویسنده و کارگردان قمی با اشاره به محوریت اقتصاد مقاومتی در این فیلم اظهار داشت: «تشویق» برگزاری یک اجلاس با موضوع اقتصاد مقاومتی را روایت می‌کند که در آن تمام اشیاء، کیف، کفش و لباس‌های به‌کاربرده شده جزو اجناس خارجی است.

امینی خاطرنشان کرد: حرفه اصلی من فیلم‌نامه‌نویسی است و دو سال است که وارد عرصه فیلم‌سازی هم شده‌ام و حاصل آن ۴فیلم کوتاه است که در جشنواره‌های دیگر نیز دارای رتبه شدند.

وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در خصوص کار فرهنگی بیان کرد: امام (ره) انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی دانسته و از منظر ایشان اگر از مسائل فرهنگی غفلت شود کارها و دستاوردها دیگر هم اثری ندارد.

برگزیده جشنواره فیلم عمار افزود: بیشترین خلأ در حوزه فیلم‌سازی، شعاری بودن فیلم‌هایی است که مرتبط با مسائل انقلابی و دینی و ارزشی است درحالی‌که سینما فرم هنری است و بدون در نظر گرفتن الزامات این هنر هرچقدر هم مضمون فیلم متعالی باشد به‌جای تأثیر مثبت بر مخاطب، اثر معکوس دارد.

امینی از نمایش فیلم «تشویق» در شبکه افق خبر داد و گفت: هیچ تقابلی بین این جشنواره با جشنواره‌هایی مانند فیلم فجر وجود ندارد و اگر متصدیان این جشنواره‌ها اهداف و برنامه‌های خود را به هم نزدیک‌تر کنند و از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز شود، می‌توان شاهد رشد روزافزون فیلم‌سازی در ایران باشیم.

فیلم داستانی «تشویق» ساخته مهدی امینی نویسنده و کارگردان قمی در ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار، فانوس طلایی فیلم داستانی کوتاه را کسب کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaawne.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما