يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 36237
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:

پایگاه جاده‌ای اورژانس قم در جاده اراک احداث می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از احداث پایگاه جاده‌ای اورژانس قم در جاده اراک خبر داد.
پایگاه جاده‌ای اورژانس قم در جاده اراک احداث می‌شود
به گزارش قم نگار، علی‌اصغر اکرمی با اشاره به تصویب احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در اراضی ملی موسوم به عباس‌آباد به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در جاده اراک در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم اظهارداشت: اورژانس از منابع طبیعی درخواست زمین داشته تا جنب مجتمع تجاری رفاهی الماس این پایگاه احداث شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی قم با بیان اینکه جاده اراک، جاده‌ای پرتردد است و استانداردهای وزارت بهداشت ما را ملزم کرده در فواصلی مشخص پایگاه داشته باشیم، افزود: اورژانس قم تشخیص داده که در اینجاده به پایگاه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم این پایگاه اورژانس را با اعتبارات ملی احداث کنیم گفت: پایگاه را ما با واگذاری به بخش خصوصی مدیریت می‌کنیم، قرارداد‌ها را می‌بندیم و استاندارد‌ها را تعیین می‌کنیم و با استانداردهای ما بخش خصوصی تامین نیرو برای پایگاه را انجام می‌دهد.

اکرمی با اشاره به اینکه در این پایگاه آمبولانس و تجهیزات از ما و تامین نیرو از بخش خصوصی است تصریح کرد: تاکنون بخش خصوصی برای احداث پایگاه‌های اورژانس ورودی نکرده، اما خیران در این زمینه اقدامات مناسبی داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه طبق مصوبه زمین در اختیار ما قرار گرفته و دانشگاه علوم پزشکی قم مکلف است بر اساس قانون بحث را پیگیری کند و در صورتی که سرمایه گذار در این زمینه درخواستی داشت آن را واگذار کند، گفت: برای ساخت آن مقرر شده است که توافقات با بخش خصوصی انجام شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0une.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما