شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 36334
همزمان با دهه فجر در قم انجام می‌شود؛

افتتاح بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن خاورمیانه

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از بهره‌برداری ۳ واحد صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ لوله‌های دوجداره پلی اتیلن در خاورمیانه است.
افتتاح بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن خاورمیانه
به گزارش قم نگار، احمد ذاکری با بیان اینکه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، سه پروژه صنعتی در قم به بهره برداری می‌رسد، گفت: یکی از پروژه‌های صنعتی واحد تولید کلر، اسیدکلریدریک، سود مایع و آب ژاول است که با مساحت ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که این واحد تولیدی سومین تولید کننده این صنعت در بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: استفاده از آخرین و بروز‌ترین واحد تولید کلر آلکالی، بهترین موقعیت جغرافیایی از نظر سهل الوصول بودن به مواد اولیه، مشتری، کاهش هزینه‌های تولید و حمل و نقل و همچنین معرفی شده به عنوان نمونه استانی از جمله ویژگی‌های این واحد تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: واحد تولیدی لوله کرتیوب از پلی اتیلن و مخازن پلی اتیلن با سیستم چرخشی با مساحت ۲۹ هزار و ۹۷۰ متر مربع و با سرمایه ۱۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال از دیگر واحدهایی است که همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ذاکری ادامه داد: این واحد یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوله‌های دوجداره پلی اتیلن در خاورمیانه جهت تأمین نیاز صنعت آب و فاضلاب کشور و پروژه‌های پالایشگاهی و نفتی است.

وی عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های صنعتی که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد واحد تولید انواع کپسول CNG تیپ چهار کامپوزیت، کپسول آتش نشانی کامپوزیت، کپسول گاز مایع و غواصی و پزشکی کامپوزیت با مساحت ۹ هزار و ۲۵۰ متر مربع و سرمایه ۶۱۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: سبک سازی مخازن گاز CNG خودرو‌ها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و نیاز صنایع حمل و نقل کشور به مخازن فوق الذکر ویژگی مهم این واحد تولیدی است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5pap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما