سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 36433
مدیر‌عامل راه‌آهن استان قم:

پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی استان قم از امروز آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر‌عامل راه‌آهن استان قم گفت: هم‌زمان با پیش فروش بلیت‌های نوروزی در سراسر کشور، بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز در استان قم پیش‌فروش آن آغاز شد.
پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی استان قم از امروز آغاز شد
به گزارش قم نیوز، فرشاد زادخور با اشاره به پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اظهار داشت: هم‌زمان با پیش فروش بلیت‌های نوروزی در سراسر کشور، بلیت‌های قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز در استان قم پیش فروش آن آغاز شد.

مدیر‌عامل راه‌آهن قم افزود: آژانس‌های مسافرتی کار پیش فروش بلیت‌های نوروزی را انجام می‌دهند و بلیت قطار محورهای مختلف به فروش می‌رسد، مسافران می‌توانند بلیت‌ها را به صورت اینترنتی خریداری کرده و نیازی به حضور در آژانس‌ها نیست.

زادخور با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط راه‌آهن استان قم برای رفاه حال زائران بیان کرد: بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقلی ریلی استان قم از ۴ ماه پیش آغاز شده و با تلاش‌های صورت گرفته واگن‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد نوسازی و بهسازی کامل شده است.

وی با بیان اینکه مانورهای عملیاتی برای سفرهای نوروزی توسط راه آهن استان قم انجام شده است، عنوان کرد: از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سفرهای نوروزی آغاز می‌شود و از این روز کار حمل نقل مسافران نوروزی انجام می‌شود و تا ۱۶ فروردین ماه نیز تداوم دارد.

مدیر‌عامل راه آهن قم با بیان اینکه ناوگان ریلی استان قم آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران نوروزی را دارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی بیشتر تردد‌ها به سمت مشهد مقدس و مناطق جنوبی است و بر اساس نیازهای مسافران ظرفیت قطار‌ها را افزایش می‌دهیم.

زادخور گفت: راه آهن استان قم این ظرفیت را دارد که روزانه کار جابه‌جایی ۲۲۰۰‌مسافر به مشهد مقدس و بالعکس را انجام دهد و همچنین ۱۵۰۰ مسافر را در مسیر جنوب جابجا کند.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و ظرفیت‌های موجود روزانه کار جابجایی ۵ هزار مسافر نوروزی را انجام می‌دهیم و همچنین در مجموع ۲۵ هزار مسافر ترانزیت می‌شوند و از استان قم عبور می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcip5ap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما