کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم:

طرح استقبال از بهار شهرداری قم تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ برقرار است

22 اسفند 1394 ساعت 14:17

مديركل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری قم تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ از برپایی ستادهای اطلاع رسانی در نقاط مختلف شهر قم در ایام نوروز خبرداد.


سيدمحسن ميرهادی در گفت وگو با قم نیوز، با اشاره به برنامه‌های شهرداری در آستانه عید نوروز، اظهار داشت: طرح استقبال از بهار از مدت‌ها قبل در برنامه‌های شهرداری تدوین شده است که معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی نقش محوری این طرح را بر عهده دارد.

مديركل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه این طرح از ابتدای بهمن ماه اجرایی شده است، افزود: ایستگاه‌های تأمین ارزاق مردم در ایام نوروز هم در سطح شهر قم دایر می‌شود.

وی با اشاره به برپایی چادرهای عرضه سبزه و ماهی قرمز سفره هفت سین در سطح شهر، خاطرنشان کرد: این مراکز زیر نظر کمیته تأمین ارزاق و مایحتاج مردمی شهر قم در ایام نوروز ساماندهی شده است.

میرهادی عنوان کرد: طرح استقبال از بهار از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد، تصریح کرد: بهبود سیما و منظر شهری در این ایام از عواملی بوده است که مورد توجه شهرداری قرار داشته و اقدامات لازم در این مورد از جمله تجدید رنگ جداول و پاکسازی معابر و خیابان‌ها در حال انجام است.

مديركل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار به ارتقا سطح بهداشت عمومی نیز پرداخته می‌شود، تصریح کرد: کمیته اطلاع رسانی هم در طرح استقبال از بهار تشکیل شده است که علاوه بر اطلاع رسانی به مردم و ارائه خدمات در این زمینه وظیفه ارزیابی عملکرد و نظرسنجی ازمردم و ابلاغ‌ها به سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط را برعهده دارند.

وی افزود: فعالیت‌های خدماتی و اطلاع رسانی در استقبال از بهار از ۲۵ اسنفدماه کلید می‌خورد و ستادهای گوناگونی به این منظور در نقاط مختلف شهر از جمله در شهرداری‌های مناطق مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 37384

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/37384/طرح-استقبال-بهار-شهرداری-قم-۱۵-فروردین-سال-۹۵-برقرار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir