شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 37386
مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان قم:

گروه‌های موسیقی قم از کمبود سالن اجرا رنج می‌برند

قم نيوز : مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: در قم ۲ سالن مناسب برای برگزاری کنسرت موسیقی وجود دارد که هر دو با کمبود صندلی مواجه هستند.
گروه‌های موسیقی قم از کمبود سالن اجرا رنج می‌برند
امیر حاج ابراهیمی در گفت‌و‌گو با قم نیوز، از کمبود سالن برای اجرای موسیقی در قم خبر داد و اظهار داشت: در قم ۲ سالن مناسب برای برگزاری کنسرت موسیقی وجود دارد که هر دو با کمبود صندلی مواجه هستند.

مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: سالن شهید کلهری در خیابان کلهری تنها۱۳۰ نفر ظرفیت دارد و سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز از ۲۳۰ نفر ظرفیت برخوردار است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد به دلیل این کمبود‌ها گروه‌های موسیقی مجبور هستند چند اجرا در یک روز داشته باشند که این امر برای پذیرش مخاطب بیشتر صورت می‌گیرد.

حاج ابراهیمی خاطرنشان کرد: در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته از مجموع ۱۲ گروه منتخب برای اجرا سهم قم ۲گروه بود که این نشان از طرفیت بالای این استان در حوزه موسیقی دارد.

مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی به همت سازمان بسیج هنرمندان تاکید کرد: بسیاری از آثاری که به این جشنواره ارسال شده بود از سطح کیفی خوبی برخوردار بود که باعث حیرت و تحسین داوران و اساتید شد.

وی گفت: به دلیل محدویت‌های اداری فرصت بلیط فروشی رسمی وجود ندارد و بسیاری از سالن‌های مناسبی که در قم فعالیت دارند اجازه اجرای موسیقی به گروه‌ها نمی‌دهند.

حاج ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نفر در قم از موسیقی امرار معاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: نگاه حرفه‌ای به موسیقی و حضور اساتید و دلسوزان موسیقی باعث شده است آثار هنرمندان موسیقی قم کمتر مبتلا به ابتذال باشند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcg3w9w.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما