يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 37390
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

شهرداری قم در ازای دریافت زباله خشک به شهروندان قمی ماهی زینتی اهدا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای بهبود سیما و منظر شهری در آستانه نوروز صورت گرفته است، گفت: شهرداری قم در ازای دریافت زباله خشک به شهروندان قمی ماهی زینتی اهدا می‌کند.
شهرداری قم در ازای دریافت زباله خشک به شهروندان قمی ماهی زینتی اهدا می‌کند
به گزارش قم نیوز، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به مناسبت ایام نوروز و طرح استقبال از بهار اظهار داشت: به‌منظور بهسازی و بهبود سیما و منظر شهر قم اقدامات لازم صورت گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه پاکسازی محورهای اصلی سطح شهر آغاز شده و تا پایان سال ۹۴ صورت می‌گیرد، افزود: نخاله‌های ساختمانی و ضایعات شهری در راستای استقبال از زائران نوروزی از سطح شهر پاکسازی شده‌اند تا شهر قم با محیطی پاکیزه و منظری زیبا به استقبال زائران نوروزی رود.

وی از ساخت ۸ انیمیشن و کیلیپ مرتبط با فرهنگ شهروندی خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ‌ها در شبکه‌های مجازی منتشر شده و برنامه‌ای وجود دارد که در ایام نوروز و با نصب آنتن‌های وایفای در بوستان‌های سطح شهر نیز منتشر شود.

میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح احسان ماندگار در آستانه عید نوروز، تاکید کرد: این طرح به مدت یک ماه از ۲۲ بهمن ماه تا ۲۲ اسفند در قم برگزار شد و در جریان آن مردم توانستند وسایل بلااستفاده خود را با همیاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم و بهزیستی به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه طرح نمایشگاه‌های زیباترین سفره‌های هفت سین با اقلام بازیافتی از دیگر برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند در آستانه نوروز است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته منابع طبیعی و با هدف گسترش فضای سبز شهری نیز در ازای دریافت زباله خشک به شهروندان قمی نهال اهدا شد و تا عید نوروز هم به‌ازای دریافت زباله‌های خشک ماهی قرمز سفره هفت سین اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbgfbf.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما