کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خبر داد

برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان کشور

خبرگزاری فارس , 19 فروردين 1395 ساعت 13:32

قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به طرح سلامت معنوی گفت: سال گذشته طرح سلامت معنوی برگزار و در آن به آثار نماز در سلامت جسم و روان بیماران بیمارستان پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ۶۲ استان کشور برگزار شد و پرستاران و بهیاران بیمارستان‌ها با احکام بیماران، نماز و طهارت آشنا شدند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه آشنایی بیماران با فرهنگ نماز مهم‌ترین هدف این طرح است، گفت: برخی بیماران این تصور را دارند که در محیط بیمارستان نباید نماز اقامه کنند، بنابراین براساس این طرح پرستاران احکام نماز را به بیماران منتقل می‌کنند و این طرح تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

ولی‌خانی از برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان خبر داد و افزود: ۱۰ هزار پرستار و بهیار در این طرح زیرپوشش قرار می‌گیرند که در زمینه تاثیر نماز در سلامت جسم و روح بیماران مطالبی دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضوی جبیره‌ای، نماز نشسته، نماز خوابیده، طهارت بیمارستان، احکام پرستاران و بهیاران از جمله مباحث تبیین شده در این طرح است؛ همچنین جایگاه پرستاری در دین اسلام براساس آیات و روایات برای آنها تبیین می‌شود تا به جایگاه و ارزش پرستاری آگاه شوند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 37567

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/37567/برگزاری-طرح-سلامت-معنوی-۱۰۰-بیمارستان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir