پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 37567
معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خبر داد

برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان کشور خبر داد.
برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به طرح سلامت معنوی گفت: سال گذشته طرح سلامت معنوی برگزار و در آن به آثار نماز در سلامت جسم و روان بیماران بیمارستان پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ۶۲ استان کشور برگزار شد و پرستاران و بهیاران بیمارستان‌ها با احکام بیماران، نماز و طهارت آشنا شدند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه آشنایی بیماران با فرهنگ نماز مهم‌ترین هدف این طرح است، گفت: برخی بیماران این تصور را دارند که در محیط بیمارستان نباید نماز اقامه کنند، بنابراین براساس این طرح پرستاران احکام نماز را به بیماران منتقل می‌کنند و این طرح تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

ولی‌خانی از برگزاری طرح سلامت معنوی در ۱۰۰ بیمارستان خبر داد و افزود: ۱۰ هزار پرستار و بهیار در این طرح زیرپوشش قرار می‌گیرند که در زمینه تاثیر نماز در سلامت جسم و روح بیماران مطالبی دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضوی جبیره‌ای، نماز نشسته، نماز خوابیده، طهارت بیمارستان، احکام پرستاران و بهیاران از جمله مباحث تبیین شده در این طرح است؛ همچنین جایگاه پرستاری در دین اسلام براساس آیات و روایات برای آنها تبیین می‌شود تا به جایگاه و ارزش پرستاری آگاه شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchqmnx.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما