يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 10009

جنایات غزه دلیل محکمی بر افسارگسیختگی صهیونیست‌ها است

قم نيوز : قم نیوز: جامعة المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به مسلمانان بی‌دفاع غزه را محکوم کرد و آن را دلیل محکمی بر افسارگسیختگی صهیونیست‌ها دانست.
جنایات غزه دلیل محکمی بر افسارگسیختگی صهیونیست‌ها است
به گزارش قم نیوز، در بیانیه جامعة المصطفی العالمیه آمده است: اتفاقات چند روز اخیر غزه به همان اندازه که برای ساکنان بی‌دفاع غزه مصیبت‌بار بود برای مدعیان نظم نوین جهانی موجب شرمساری و تأسف است. اما در این میان آنچه که بیش از هر موضوع دیگری دل مسلمانان واقعی را به درد می‌آورد سکوت و بی‌توجهی سران دولت‌های عربی در قبال چنین جنایات ددمنشانه‌ای است. صد البته که آزاداندیشان جهان در قبال این جنایات و وحشی‌گری‌ها سکوت نخواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: به جرأت می‌توان ادعا کرد که در آغاز هزاره سوم کمتر جنایتی در این سطح اتفاق افتاده و اگر هم بوده باز هم از کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی بوده است. امروز غزه در عین مظلومیت، به اسطوره مقاومت امت اسلامی تبدیل شده است. بدون شک اینک، بیش از هر زمان دیگری لزوم اتحاد امت اسلامی و یاری رساندن به ملت‌های مسلمان احساس می‌شود. آنچه که در غزه می‌گذرد دیگر، فراتر از یک جنگ و مصداق عینی نسل‌کشی است و حتی پیش پا افتاده‌ترین اصول کنوانسیون‌های جنگی در آن رعایت نمی‌شود.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، همزمان با ماه محرم الحرام آماج دردناکترین حرکات ددمنشانه از سوی رژیم غاصب و چپاول‌گر صهیونیست قرار گرفته‌اند و با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » را تفسیر کرده‌اند چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: رئیس، معاونان، مدیران، اساتید، طلاب و فضلای غیرایرانی و کارکنان جامعة المصطفی، با ابراز تاسف شدید از جنایت‌های اخیر اسرائیل غاصب در غزه، در راستای فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه « همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان جهان اسلام مؤظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند» ضمن محکومیت این جنایت هولناک که در سکوت سازمان‌ها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر انجام گرفته، آن را دلیل واضح دیگری بر عدم مشروعیت این رژیم سفاک که نشان از خشونتی افسار گسیخته و نهادینه شده در جامعه صهیونیستی است می‌دانیم و حمایت بی‌دریغ خویش را از مقاومت مردم مظلوم و بی گناه غزه اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjhyev.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما