يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 1021
طی هفته گذشته؛

بیش از 340 نفر در حوادث رانندگی قم مجروح شدند

قم نيوز : قم نیوز: بیش از 440 حادثه رانندگی طی هفته گذشته در قم به وقوع پیوست که بر اثر این حوادث 343 نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد.
بیش از 340 نفر در حوادث رانندگی قم مجروح شدند
به گزارش قم نیوز، دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد از شنبه ۲۳ تا ۳۰ مهر، ۸ هزار و ۲۱۰ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفته که منجر به انجام ۱۰۰۶ مأموریت شهری و جاده‎ای شده است.

از این تعداد ماموریت انجام شده ۳۸۱ حادثه مربوط به تصادفات شهری است و ۵۹ مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد که در مجموع ۳۴۳ مجروح جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه در این حوادث یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

واژگونی پراید در ساعت ۲۱ و ۲۴ دقیقه یکشنبه ۲۴ مهر در کیلومتر ۱۲ جاده جعفریه به قم از جمله حوادث هفته گذشته اعلام شده که پنج نفر مجروح در پی داشته است.

بر اساس اعلام مرکز اورژانس قم، حادثه دیگر مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۵ مهر در مسیر سلفچگان ساوه به سمت یکه باغ است که در این حادثه ۶ نفر مجروح شدند.

واژگونی خودروی پراید در ساعت ۱۱ و ۳۷ دقیقه سه‌شنبه ۲۶ مهر در کیلومترپنج جاده سلفچگان به دلیجان از دیگر از حوادث هفته گذشته به شمار می‌رود که در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا نیز در ساعت ۱۰ و هشت دقیقه روز پنجشنبه ۲۸ مهر در جاده اراک به سمت زواریان سه مجروح بر جای گذاشت.

در ساعت ۱۶ و چهار دقیقه روز پنج شنبه ۲۸ مهر و در کیلومتر۴۰ اتوبان قم کاشان یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد که چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

در حادثه دیگر هفته گذشته که ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه یکشنبه ۲۴ مهر در کیلومتر ۱۵ جاده قم اراک به وقوع پیوست متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

مجروحان هریک از حوادث شهری و جاده‌ای پس از مداوای اولیه در محل با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز آموزشی و درمانی سطح شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.0dyiw6dxygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما