يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 1026
حائری خبر داد:

اجرای 46 پروژه مصوب سفر رهبری به قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قم از اجرای 46 پروژه از مصوبات سفر رهبری به قم با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال خبر داد.
اجرای 46 پروژه مصوب سفر رهبری به قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حائری ظهر امروز در مراسم نمادین افتتاح هشت پروژه آموزشی که در مدرسه حائری برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماه نخست امسال اظهارکرد: در نیمسال اول تحصیلی سال ۹۰ تعداد هشت پروژه آموزشی افتتاح شد و ۳۲ پرو‍ژه دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: این ۳۲ پروژه آموزشی شامل ۲۷ مدرسه، ۱۱سالن ورزشی، دو استخر و ۴ مدرسه برای کودکان استثنایی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قم همچنین به پروژه‌هایی که در سفر مقام معظم رهبری مصوب شد اشاره و ابراز کرد: در سفر پرخیر و برکت رهبری به قم مصوب شد تعداد ۴۶ پرو‍ژه آموزشی به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: اعتبارات این ۴۶ پرو‍ژه شامل پنج پروژه از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، ۱۳پروژه از تعهدات استانی، ۱۰پروژه از ردیف بودجه سفر رهبری به استان قم، ۱۳پروژه از تعهدات سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و پنج پرو‍ژه به صورت مستقیم از سوی دفتر رهبری تامین می‌شود.

حائری، اعتبار این پروژه‌ها را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تنها مشکلی که در نوسازی مدارس وجود دارد کمبود زمین است که اگر بتوانیم منازل مسکونی قدیمی را خریداری و به مدارس اضافه کنیم مشکل فضای آموزشی در قم حل می‌شود و این مهم با تمهیدات و اعتبارات استانی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.un6k49nwi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما