قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مطبوعات قم متعادل‌ترین نشریات در سطح کشور بوده و جهت گیری آن‌ها همواره در راستای توسعه قم و به نفع مردم این شهر و دیار بوده است.
استاندار قم: مطبوعات قم متعادل‌ترین نشریات در سطح کشور هستند
به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با مدیران مسئول نشریات محلی استان قم اظهار کرد: مطبوعات قم متعادل‌ترین نشریات در سطح کشور بوده و جهت‌گیری آن‌ها همواره در راستای توسعه قم و به نفع مردم این شهر و دیار بوده است.

وی افزود: تاکنون نگاه نشریات قم پشتیبانی از مسئولان استان بوده و مسئولان هم باید از فرصت فراهم شده در زمینه خدمت روز افزون به مردم استفاده کنند.

استاندار قم نقش مطبوعات قم را در رشد و تعالی استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: نشریات قم پل ارتباطی میان خواص و بزرگان به ویژه مراجع عظام تقلید با بدنه دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اخبار اقدامات انجام شده و موضع‌گیری مسئولان را از طریق مطبوعات محلی پیگیری می‌کنند که این مسئله نشان دهنده اهمیت کار نشریات در قم است.

پیریایی با بیان اینکه نشریات قم دارای مخاطبان خاص هستند عنوان داشت: ادارات دولتی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تعامل بیشتری با مطبوعات محلی داشته و زمینه را برای انجام فعالیت نشریات فراهم کنند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcdfs0f.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما