پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 10484
فرماندار قم :

تکمیل پروژه های پردیسان باعث جهش در این منطقه خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: تکمیل پروژه های منطقه مسکونی پردیسان یکی از نقاط عطف در رشد و توسعه قم می باشد.
تکمیل پروژه های پردیسان باعث جهش در این منطقه خواهد شد
به گزارش قم نیوز ، اسماعیل زارعی کوشا در جریان بازدید از منطقه هشت شهرداری (پردیسان) گفت: سیر تحول قم از زمان روی کار آمدن دولت نهم آغاز گردیده و همچنان نیز با سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: امید می رود با اقدامات بسیار خوبی که در شهر مقدس قم در حال پیگیری است در آینده ای نه چندان دور شاهد زدوده شدن محرومیت های باقیمانده از گذشته از چهره این شهر مهم مذهبی جهان تشیع باشیم.

فرماندار قم ضمن اشاره به جایگاه مهم شهر مقدس قم در جهان تشیع، گفت: پذیرش سالیانه بیش از ۱۲ میلیون زائر گردشگر و همچنین موقعیت جغرافیایی قم به عنوان کریدور مرکزی ایران از شاخصه های مهم قم است.

فرماندار قم ضمن اشاره به برخی از پروژه های در حال اجرا در منطقه پردیسان از جمله بازار شهر بزرگ قم، پارک آبی، سالن ورزشی امام رضا(ع) و...گفت: با بهره برداری از این پروژه ها شاهد جهش در توسعه قم خواهیم بود.

زارعی کوشا به احداث بازار شهر بزرگ قم در پردیسان اشاره کرد و افزود: این مجتمع عظیم تجاری گردشگری که در یک طرح جامع مدرن و زیبای شهری در منطقه هشت قم در حال احداث است با تلفیق معماری فاخر ایرانی-اسلامی می تواند به یک الگو در کشور تبدیل شود.

وی گفت: اجرای این پروژه با این کیفیت عالی، حاصل عجین شدن دو عنصر تعهد و تخصص است که در جای جای این پروژه نمادهای آن موج می زند.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه هشت شاهد کاهش مشکلات مردم این منطقه باشیم.

بوستان بزرگ غدیر، پارک آبی، شهرک حوزوی دانشگاهی پردیسان، سالن ورزشی امام رضا(ع)، تقاطع غیر هم سطح پردیسان، بلوار شهروند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) ، بلوار امام علی(ع)، مجتمع فرهنگی پردیسان، مسکن مهر و بوستان شهید گمنام از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید فرماندار و هیئت همراه قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdcgtt9q.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما