چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 10658
رئیس جامعه متخصصین صنعت کفش کشور:

ادبیات مارک را از ضرورت‌های کاری خود بدانیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جامعه متخصصان صنعت کفش کشور ‌با اشاره به اهمیت وجود مارک برای محصولات‌ گفت: ادبیات مارک را از ضرورت‌های کاری خود بدانیم.
ادبیات مارک را از ضرورت‌های کاری خود بدانیم
به گزارش قم نیوز، علی لشگری امروز در مراسم رونمایی از نخستین مارک جمعی کشور با عنوان «پیکما»‌ در شهرک صنعتی شکوهیه‌ بیان کرد: رونمایی از مارک پیکما ‌یک کار ملی است و باید به آن نگاهی ملی داشته باشیم.

وی افزود: اگر این اقدام به صورت ملی انجام شود، تأثیر بسیار بالایی در زمینه موفقیت صنعت کفش کشور خواهد داشت.

رئیس جامعه متخصصان صنعت کفش کشور با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط خوشه کفش استان قم ابراز داشت: نمره و کیفیت این خوشه در موردهای مشابه‌ بسیار خوب و بالا است و‌ این کار در صنعت ما بسیار نو،‌ ضروری و مفید است.

برندی برای معرفی فعالیت‌های خود نداریم
لشگری وجود مارک برای ادامه فعالیت‌های موفق یک محصول را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: الان ما بیشتر در حد نام و نشان کار می‌کنیم،‌ اما واقعاً مارک برای معرفی فعالیت‌های خود نداریم.

وی با بیان اینکه مارک یک تولید توسعه یافته بوده و در واقع نام و پشتیبان اسم محصول ماست افزود:‌ برند یک عقبه و پشتیبانی دارد که باید به همراه آموزش مستمر انجام شود.

رئیس جامعه متخصصان صنعت کفش کشور اضافه کرد: سود حاصل از گردش اطلاعات خیلی بیشتر از سودی است که ما از گردش کالا به دست می‌آوریم.

لشگری مارک را یک ادبیات تخصصی در زمینه تجارت دانست و گفت: اقتصاد ایران بعد از اتفاقاتی که برای ارز افتاد به تعبیری در حال ورود به شرایط جدید است و‌ ما باید در این شرایط ‌ادبیات مارک را از ضرورت‌های کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdcjomev.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما