پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 10687
شهردار قم:

بودجه پایدار برای برگزاری مراسم های خاص در قم در نظر گرفته شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم خواستار در نظر گرفتن بودجه پایدار برای برگزاری مراسم های خاص از جمله نیمه شعبان در قم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شد.
بودجه پایدار برای برگزاری مراسم های خاص در قم در نظر گرفته شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری روز پنجشنبه در جلسه مشترک شهرداری قم و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در قم با بیان اینکه برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) تمامی استان ها به نوعی همکاری می کنند خواستار مساعدت همه نهادهای کشور برای برگزاری مراسم های خاص از جمله نیمه شعبان در قم شد.

وی تصریح کرد: در مراسم های خاص از جمله نیمه شعبان حدود سه میلیون نفر نیاز به دریافت خدمات دارند که این موضوع عزم همگانی را می طلبد.

دلبری بیان اینکه قم سالانه میزبان ۲۰ میلیون زایر از سراسر جهان است تاکید کرد: کمیسیون بودجه مجلس باید به نیازهای شهر قم توجه ویژه ای داشته باشد چرا که این شهر بین المللی و آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ طرح عمرانی فعال در استان قم وجود دارد افزود: به رغم مشکلات بودجه ای تلاش شده با فروش دارایی های شهرداری این طرح ها همچنان فعال باقی بماند.

دلبری بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر سال ۸۹ به استان قم را به عنوان سند بالادستی فعالیت شهری در استان قم ذکر کرد و افزود: شهر قم خاستگاه اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است.

یادآور می شود ۱۶ نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به همراه ۵ عضو هیات رییسه فراکسیون کریمه اهل بیت(ع) روز پنجشنبه با حضور در شهر مقدس قم از طرح های عمران شهری از جمله مونوریل، پارکینگ طبقاتی میدان امام خمینی(ره)، طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بزرگراه پیامبر اعظم(ص) بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت این طرح ها قرار گرفتند.
https://qomnews.ir/vdcbz0b8.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما