سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 1080
عموئیان:

فرود نیامدن هواپیما موجب لغو مصاف پینگ پنگ قم با حریفان خوزستانی شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: مصاف هیئت قم با حریفان خوزستانی در آغاز دور برگشت لیگ بر‌تر نونهالان و نوجوانان به دلیل فرود نیامدن هواپیما در شهر آبادان لغو و به زمان دیگری موکول شد.
فرود نیامدن هواپیما موجب لغو مصاف پینگ پنگ قم با حریفان خوزستانی شد
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان تصریح کرد: تیم هیئت پینگ پنگ قم در تلاش برای صدرنشینی در رقابت‌های لیگ بر‌تر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان کشور در هفته آغازین از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر باید در مصاف با تیم صنعت نفت آبادان به میدان می رفت.

وی ادامه داد: برای همین منظور روز گذشته تیم قم متشکل از پینگ پنگ بازان نونهالان و نوجوان و یک مربی و سرپرست راهی آبادان شد تا در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مدعی صنعت نفت آبادان برود اما این مهم صورت نگرفت.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم افرود: این در حالی است که با توجه به مسافت زیاد بین قم و استان خوزستان، به درخواست مسئولان هیئت پینگ پنگ استان قم و موافقت مسئولان سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ، تیم نونهالان و نوجوانان هیئت پینگ پنگ قم قرار شد دومین دیدار خود در دور برگشت را نیز بلافاصله بعد از رقابت با تیم صنعت نفت آبادان، در شهر گچساران با تیم نفت و گاز این شهر برگزار کنیم که بدین ترتیب هر دو بازی به زمان دیگری موکول شد.

وی اضافه کرد: دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور در حالی برگزار می شود که تیم پینگ پنگ هیئت قم از آخرین بازی خود در دور رفت که چهارمین مسابقه این تیم نیز محسوب می شد و در خارج از خانه در کرمان در مصاف با تیم پینگ‌پنگ وحدت بم کرمان برگزار شد، باخت پنج بر سه را در کارنامه دارد.

عموئیان یاد آورشد: در این مسابقه که برای هر دو تیم با توجه به وضعیت جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود، پینگ پنگ بازان تیم هیئت قم در پی کسب سومین پیروزی متوالی و تعقیب تیم صدرنشین جدول یعنی صنعت نفت آبادان در میهمانی این تیم کرمانی حاضر در لیگ بر‌تر مغلوب شدند.

وی عنوان داشت: دیدار تیم‌های وحدت بم کرمان و هیئت پینگ پنگ قم از هفته پنجم دور رفت لیگ بر‌تر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در سالن اختصاصی تیم وحدت بم به انجام رسید ولی تیم هیئت قم در این مسابقه به شکست پنج بر سه تن داد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم بیان داشت: با اینکه تیم هیئت پینگ پنگ قم در هفته‌های دوم و سوم بازی‌های خود را در رقابت‌های لیگ بر‌تر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند اما شکست در هفته پایانی دور رفت مانع از صدرنشینی این تیم شد تا با توجه به سایر نتایج در مکان سوم دور رفت قرار بگیرد.

وی ابراز داشت: در هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر پینگ‌پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم صدرنشین صنعت نفت آبادان صدرنشین مسابقات و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی همانند تیم هیئت قم در خارج از خانه به میدان رفت و این بار در مصاف با تیم نفت و گاز گچساران با حساب پنج بر یک ناباورانه تن به شکست داد ولی به لطف باخت تیم هیئت قم به مکان دوم جدول رده بندی رفت و تیم هیئت قم را به رده سوم فرستاد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.an6k49nww5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما