چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 10906
فرماندار قم خواستار شد

تشکیل 6 کمیته تخصصی برای حل مشکلات هسته مرکزی قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم بر ضرورت تعامل نهادهای متولی در جهت رفع مشکلات هسته مرکزی شهر مقدس قم تاکید کرد و از تشکیل 6 کمیته تخصصی برای حل مشکلات هسته مرکزی این شهر خبر داد.
تشکیل 6 کمیته تخصصی برای حل مشکلات هسته مرکزی قم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا امروز در نخستین جلسه بررسی مشکلات هسته مرکزی شهر قم گفت: باید نهادهای متولی در خصوص حل مشکلات منطقه مرکزی شهر همکاری و تعامل نزدیکی داشته باشند و با در نظر گرفتن ابعاد مختلف وضعیت هسته مرکزی شهر قم نسبت به ساماندهی این منطقه اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در هسته مرکزی شهر قم قابل مشاهده است، افزود: وجود مراکز اقامتی غیرمجاز، فعالیت مراکز عرضه مواد غذایی به صورت غیربهداشتی و ترافیک از جمله این مشکلات است.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: باید نسبت به شناسایی و اولویت بندی همه این مشکلات اهتمام داشته تا بتوانیم به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده نسبت به حل این مشکلات اهتمام کنیم.

وی ضرورت تشکیل جلسات تخصصی برای حل مشکلات هسته مرکزی شهر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با ساماندهی این منطقه از شهر، در زمینه حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی موجود نیز اقدام لازم صورت گیرد.

زارعی کوشا از تشکیل شش کمیته برای بررسی مشکلات هسته مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل ساماندهی واحدهای اقامتی، ساماندهی حمل و نقل و ترافیک، امنیت، ساماندهی واحدهای صنفی و تجاری، بهسازی فنی و شهری و کمیته فرهنگی هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfv1dy.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما