کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با 9 دی صورت می‌گیرد

سخنرانی متکی در همایش بررسی نقش نهم دی در مناسبات بین‌الملل

خبرگزاری فارس , 6 دی 1391 ساعت 14:56

قم نیوز: رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری همایش بررسی نقش نهم دی در مناسبات بین‌الملل با حضور منوچهر متکی در آستانه حماسه نهم دی در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حمید ناطقی با اشاره به برگزاری همایش بررسی نقش نهم دی در مناسبات بین‌الملل اظهار کرد: این همایش با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی نماد بصیرت مردم همیشه در صحنه کشور بوده بنابراین لازم است عوامل تأثیرگذار در شکل‌گیری این حرکت بیش از گذشته برای همگان تبیین شود.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) عنوان داشت: همایش بررسی نقش نهم دی در مناسبات بین‌المللی هشتم دی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در تالار دارالشفای مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

ساماندهی تشکل‌های غیر دولتی برای مشارکت نوجوانان و جوانان
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های کانون و هیئت خادم‌الرضا(ع) گفت: این کانون ساماندهی تشکل‌های غیر دولتی برای مشارکت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را پیگیری می‌کند.

ناطقی خاطر نشان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) برای ارتقای بینش، آگاهی، پیشرفت علمی و تخصصی جوانان برنامه‌ریزی کرده تا مسئولیت‌پذیری را در آنها افزایش دهد.

وی یادآور شد: تلاش برای تقویت و گسترش اخلاق و معنویت و ارزش‌های اسلامی و ترویج روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف، همکاری و هماهنگی سازنده با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و دانشگاهی و حوزوی و تعامل و اطلاع‌رسانی در امور فرهنگی و مذهبی را از جمله محورهای فعالیت‌های این کانون و هیئت است.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) برنامه‌ریزی برای ارتقای بینش و آگاهی و پیشرفت علمی و تخصصی جوانان، برگزاری آموزش‌های سازنده و تخصصی، مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی را از دیگر اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) ذکر کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 10907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/10907/سخنرانی-متکی-همایش-بررسی-نقش-نهم-دی-مناسبات-بین-الملل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir