کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌:

سلامتی با واردات 2000 تن سیگار در سال محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس , 4 آبان 1390 ساعت 11:14

قم نیوز: مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌داشتن سلامتی و واردات سالانه 2 هزار تن سیگار را قابل جمع ندانست.


به گزارش قم نیوز، محمدجواد محمدی در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران استان قم که سه‌شنبه شب به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم به بهره‌برداری رسید، حفظ ورزش را وظیفه تمام ارگان‌ها و ادارات دولتی دانست و افزود: میوه‌هایی همچون سلامتی و شادابی تنها از درختی مانند ورزش قابل چیدن است.

وی در ادامه با اشاره به واجب بودن حفظ سلامتی بدن برای افراد اظهار کرد: استوار کردن بنیان ورزشی در کشور برعهده تمام دستگاه‌ها است تا با ایجاد زمینه مناسب افراد را به ورزش امیدوار کرده و نتیجه ورزش و سلامتی آنها، افزایش بهره‌وری در کارها خواهد بود که برای بخش تولید کشور بسیار با ارزش است.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با بیان اینکه ورزش یک قدرت قوی مدیریتی در افراد ایجاد می‌کند، اعلام کرد: کارفرمایان با برگزاری مسابقات یا حداقل روزانه ۱۰ دقیقه ورزش، سلامتی ابزار پیشرفت صنعت جامعه یعنی کارگران را حفظ کنند.

وی با اشاره به سال نوشتن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: در سال ۱۳۶۹ که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به کتابت درآمد، مصوباتی در ارتباط با ورزش همگانی کشور تنظیم شد که در آن ورزش و سلامتی کارگر را به نفع تولید و صنعت معرفی می‌کند.

محمدی با بیان اینکه ۲۸۵ مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی مخصوص کارگران در کشور جود دارد، اظهار کرد: فوتبال، سوارکاری، شنا، والیبال و بسکتبال تنها بخشی از ورزش‌هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارگران در نظر گرفته است.

وی ساخت استراحتگاه برای کارگران کشور را از دیگر اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه ایجاد فضاهای تفریحی ورزشی برای کارگران دانست و اعلام کرد: قم، خراسان رضوی، سمنان و گیلان از جمله استان‌هایی هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استقرار استراحتگاه‌هایی کوشیده است تا خدماتی را در اختیار کارگران سطح کشور قرار دهد.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در پایان از ورود هزار تن سیگار در سال گذشته به کشور خبر داد و افزود: این میزان واردات سیگار به ۲ هزار تن سیگار در سال جاری رسیده است که جای بسیار نگرانی است که چرا این میزان مصرف سیگار در کشور وجود دارد البته لازم به ذکر است که سلامتی با این میزان مصرف سیگار به دست نخواهد آمد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 1093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1093/سلامتی-واردات-2000-تن-سیگار-سال-محقق-نمی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir