پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 10931

دولت 40 میلیون دلار به پروژه مونوریل قم کمک کرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از پرداخت مبلغ 40 میلیون دلار توسط دولت برای تسریع در پیشرفت پروژه مونوریل قم خبر داد.
عملیات نصب تیرها (ریل‌های بتنی) پروژه مونوریل قم.
عملیات نصب تیرها (ریل‌های بتنی) پروژه مونوریل قم.
به گزارش قم نیوز، در پی وعده مهندس محرابیان، دستیار ویژه رییس جمهور برای تسریع در پرداخت مبالغ ارزی پروژه مونوریل قم، دولت 40 میلیون دلار به این پروژه کمک کرده است.

پيريايي، استاندار قم، ضمن بیان این نکته از كمك چهل ميليون دلاري دولت به پروژه مونوريل قم و خريد ناوگان و تجهيزات اين پروژه خبر داد.

كرمرضا پيريايي در تشريح جزييات اين كمك دولت، گفت: پس از مشخص شدن ليست پروژه هاي مهر ماندگار استان، پيگيري هاي مستمري براي رفع موانع و مشكلات و سرعت دادن به روند اجراي اين طرح ها صورت گرفت.

وي با بيان اين كه پروژه مونوريل قم به عنوان يكي از طرح هاي كليدي استان به صورت ويژه پيگيري شده است، به عزم دولت مبني بر اتمام تمامي طرح هاي مهر ماندگار تا پايان دولت دهم اشاره كرد و افزود: در جريان سفر يكروزه مهندس محرابيان، دستيار ويژه رئيس جمهور به استان مقرر شد كه با تزريق منابع مالي مورد نياز، پروژه براي موعد مقرر تكميل و آماده بهره برداري شود.

استاندار قم ضمن قدرداني از عنايت ويژه دولت و شخص رئيس جمهور نسبت به مسائل و مشكلات استان قم، از كمك چهل ميليون دلاري دولت به پروژه مونوريل قم خبر داد و افزود: اين مبلغ از محل منابع صندوق توسعه ملي و به منظور تسريع و كمك در تامين منابع مالي مورد نياز براي خريد ناوگان و تجهيزات خط مونوريل قم در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است پروژه مونوریل قم به مدیریت سازمان قطار شهری و با پیمانکاری مشارکت مپنا و کیسون به رهبری شرکت مپنا، در حال پیشرفت است و اخیرا، نصب تیرها (ریل‌های بتنی) آن با فرمان شهردار قم آغاز شده است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcdfn0f.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما