يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 11116
سخنگوی شورای شهر قم:

فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های قم باید گسترش یابد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: توسعه فضای سبز در حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های شهر از ورود آلاینده‌ها به داخل شهر جلوگیری خواهد کرد.
فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های قم باید گسترش یابد
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری در بازدید اعضای شورای شهر قم از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت:‌ توسعه فضای سبز جزو شعارهای ما بود اما باید یک نکته را در نظر داشته باشیم که توسعه فضای سبز باید هدفمند باشد و راهبردها را باید در نظر بگیریم.

وی بیان داشت: باید به سمت توسعه فضای سبز کم آب حرکت کنیم و با توجه به وضعیت بارندگی در شهر باید از اقلیم گیاهی مناسب استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: یکی از مسائل مهم دیگر که باید در توسعه فضای سبز مورد توجه قرار گیرد استفاده از درختانی است که بتوانند در کاهش آلودگی هوای شهر موثر باشند.

وی افزود: آلایندگی و ریزگردهایی که در سطح شهر وجود دارند ۸۰ درصد مربوط به خود شهر قم است و باید با توسعه فضای سبز از این مسائل جلوگیری کرد.

بختیاری گفت: توسعه فضای سبز حاشیه اتوبان‌ها و کمربندی‌های شهر از ورود آلاینده‌ها به داخل شهر جلوگیری خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی در این عرصه استفاده کنیم گفت: اقتصادی کردن موضوع فضای سبز از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع موجب می‌شود تا با رکود مواجه نشویم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmvev.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما