سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : 11205
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم مطرح کرد

ایجاد فرصت‌های ارزنده سرمایه گذاری در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از ایجاد فرصت‌های ارزنده سرمایه‌گذاری در استان قم با توجه به موقعیت مطلوب این استان به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور خبر داد.
ایجاد فرصت‌های ارزنده سرمایه گذاری در قم
به گزارش قم نیوز، سید رضا دهناد در جلسه مشترک با سرمایه‌گذاران چینی به ظرفیت‌های قم اشاره کرد و اظهار داشت: قم به لحاظ جغرافیایی در مرکز کشور قرار دارد و با مرکز سیاسی کشور یعنی تهران فاصله کمی دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ۹۰ کیلومتری قم واقع شده است، اضافه کرد: فرودگاه بین المللی قم نیز در ۱۵ کیلومتری قم در حال احداث است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان اینکه بیش از ۸۵ صنعت بزرگ کشور در شعاع ۲۰۰ کیلومتری قم واقع شده است، افزود: بازار مصرف بیش از ۲۵ میلیون نفر در شعاع ۲۰۰ کیلومتری قم واقع شده است.

دهناد با اعلام اینکه قم در چهار راه کشور واقع شده است یادآور شد: قم در شاهراه ارتباطی کشور و محل اتصال ۱۷ استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: محل عبور راه آهن سراسری جنوب نیز از قم است که این امر در ترخیص کالا در قم می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

معاون استاندار قم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را از جمله مزیت‌های قم دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم در قم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم تسهیلات خوبی را در نظر گرفتیم و زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در قم وجود دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwraz.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما