?>?> همایش ملی برند سازی در قم برگزار می گردد | قم نیوز
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 11408
با حضوراساتید برحسته کشور

همایش ملی برند سازی در قم برگزار می گردد

قم نيوز : قم نیوز: دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید، پنجم بهمن ماه با حضوراساتید برحسته کشور ، مدیران و سرمایه گذاران در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار می شود.
همایش ملی برند سازی در قم برگزار می گردد
به گزارش قم نیوز، روح الله بیطرفان دبیر اجرایی این همایش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف دست یافتن به راهکارهای علمی در عرصه برندسازی و تسهیل فروش و جلو گیری از چالش های موجود در مجتمع ها و مراکز خرید برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه اولین همایش در بهمن سال گذشته در تهران برگزار شد بیان داشت:امسال نیز تصمیم گرفتیم تا با توجه به ظرفیت های که درساخت مجتمع های عظیم تجاری و مراکز خرید در قم وجود دارد این همایش را در قم برگزار کنیم.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی برند سازی مجتمع های تجاری و مراکز خرید افزود: ما سعی کردیم که در این همایش از بهترین اساتید برجسته در این زمینه مانند دکتر محمود محمدیان(دکترای مدیرت بازاریابی)،مهندس رضا فرشته خو(طراح بازار مبل ایران،مهندس نیما کیمیایی (مدرس دانشکده کار آفرین) و دکتر بهروز منصوری که همگی آنها از اساتید برجسته در این زمینه ها هستند دعوت کردیم.

وی افزود: در این همایش اساتید در خصوص موضوعاتی همچون برند سازی مجتمع های تجاری،فرصت ها و تهدیدات،و راهکارهای مراکز تجاری و تفریحی و توریستی در ایران ،معماری برند سازدر مراکز تجاری و توریستی و تفریحی ،آسیب شناسی مراکز تجاری در ایران ،مدیریت فروش مجتمع های تجاری و... سخنرانی می کنند.

وی افزود:عمده مخاطبین ما در این همایش،مدیران مجتمع های تجاری ،هتل ها و مراکز تفریحی ،روسای شعب بانک ها و شرکت های بیمه ،مدیران مراکز خرید،ادارات،مدیران فروشگاه های بزرگ،سرمایه گذاران مطرح ،طراحان معماری و...به شمار می روند که با حضور در این همایش می توانند از تجربیات این اساتید و کارشناسان برجسته در زمینه برند سازی وجذب مشتری بهره گیری نمایند.

وی گفت: سمینار یک روزه خواهد بود و ازساعت ۸ صبح تا ۱۳،پنجم بهمن ماه در مجتمع شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdjo0f.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما