قم نيوز : قم نیوز: دبیر سوگواره های عکس و پوستر عاشورایی هیات از ارسال یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
ارسال 1500 اثر به جشنواره عکس و پوستر عاشورایی هیات در قم
به گزارش قم نیوز، حمزه معلی گفت: تاکنون یک هزار و ۲۵۰ قطعه عکس و ۲۵۰ اثر پوستر به جشنواره ارسال شده است.

وی با تاکید بر عدم تمدد دوباره برای ارسال آثار به جشنواره گفت: بنا به درخواست هنرمندان و هیات های مذهبی مبنی بر استفاده از زمان اربعین و دهه آخر صفر برای گرفتن عکس و طراحی پوستر مهلت ارسال آثار تا سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) مقارن با دهم بهمن ماه امسال تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام فرایند دریافت و تنظیم آثار دریافتی، آثار در اسفند ماه ۹۱، توسط هیات داوران ، داوری خواهد شد.

معلی بیان داشت: محمد رضا دوستمحمدی، سید مسعود شجاعی طباطبایی، حبیب الله صادقی و مصطفی گودرزی داوران بخش پوستر و احسان رجبی، سید مسعود شجاعی طباطبایی و سید عباس میرهاشمی، داوران بخش عکس نخستین سوگواره سراسری هستند.

وی در زمینه شرکت در سوگواره گفت: هنرمندان و هیات ها ی محترم برای شرکت در سوگواره باید ابتدا فرم شرکت در سوگوارههای سراسری عاشورایی هیات را در سایت سوگواره تکمیل کرده و سپس به یکی از راه های حضوری، پستی یا اینترنتی، آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: جامعه ایمانی مشعر برگزار کننده نخستین سوگواره های سراسری عکس، پوستر و دکور عاشورایی هیات است.

معلی یادآور شد: هنرمندان و هیات های مذهب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جامعه ایمانی مشعر به آدرس www.1452.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۵۱-۲۹۲۸۹۵۱ تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccs0qs.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما