شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 11595
در ایام دهه فجر

14 پروژه آموزشی در قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح 14 پروژه آموزشی در قم همزمان با دهه فجر خبر داد.
14 پروژه آموزشی در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حائری با اشاره به اهداف اداره‌کل نوسازی و مدارس استان قم اظهار کرد: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها، ضوابط و معیارهای فنی مهم‌ترین هدف این اداره است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان‌های مدارس به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی، تهیه و اجرای برنامه‌های تعمیراتی از دیگر وظایف این اداره است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه ۱۴ پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: دبستان پسرانه والفجر واقع در ناحیه چهار، دبیرستان بلوار ۱۵ خرداد واقع در ناحیه یک، دبیرستان قلعه کامکار واقع در ناحیه دو و دبیرستان شاهد دیباجی واقع در ناحیه چهار از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: تخریب و بازسازی دبستان آسیه واقع در ناحیه چهار، مقاوم‌سازی دبیرستان جدا واقع در ناحیه چهار، مقاوم‌سازی مدرسه راهنمایی ملک‌زاده واقع در ناحیه یک و مقاوم‌سازی مدرسه ولایت واقع در ناحیه دو از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

حائری احداث سالن‌های ورزشی سید محمد منتظری واقع در ناحیه چهار، دبیرستان جدا واقع ناحیه یک، فاتحی واقع در ناحیه دو، مدرسه ۱۷ شهریور واقع در ناحیه سه، مدرسه حضرت معصومه (س) واقع در ناحیه سه و مدرسه حضرت فاطمه(س) واقع در ناحیه سه را از دیگر پروژه‌هایی ذکر کرد که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

آغاز احداث نود و یکمین مدرسه خیرساز
وی از کلنگ زنی نود و یکمین مدرسه خیرساز در استان قم خبر داد و افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۵۸ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع واقع در انتهای بلوار جمهوری احداث می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطرنشان کرد: ۱۳ کلاس درس، چهار اتاق اداری، نمازخانه، کارگاه حرفه و فن، آزمایشگاه و اتاق سمعی و بصری برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خیرین از سال ۸۷ تاکنون توفیق احداث ۸۲ باب مدرسه را داشته‌اند گفت: احداث ۳۷ نمازخانه، ۱۰ سالن ورزشی، ۸۱ قطعه زمین و منزل مسکونی از دیگر اقدامات خیرخواهانه خیرین استان است.

حائری یادآور شد: اکنون هفت مدرسه با ۵۰ کلاس درس و یک کانون تربیتی توسط خیرین استان در حال احداث است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcammn6.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما