سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 11670
مدير بحران و سامانه ۱۳۷ مديريت شهري قم:

پاسخ دهي به درخواستهاي شهروندان ظرف مدت يك هفته انجام مي شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير بحران و سامانه۱۳۷مديريت شهري قم از بهبود روند پاسخگويي سامانه۱۳۷به شهروندان خبر داد.
پاسخ دهي به درخواستهاي شهروندان ظرف مدت يك هفته انجام مي شود
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به برگزاري جلسات متعدد با مديران ارشد و مياني شهرداري قم در مورد نحوه پاسخ دهي با سرعت،دقت و منطقي به شهروندان گفت:به منظور رفع موانع و مشكلات فرا روي مناطق و سازمانها در خصوص پاسخگويي به موقع و شفاف و منطقي به تماسهاي شهروندان جلساتي با حضور معاونين خدمات شهري،مسئولين فضاي سبز،معاونين فني و عمراني و كاربران۱۳۷مستقر در مناطق تشكيل و نسبت به شناسايي موانع و مشكلات و رفع آنها اقدام گرديد.

وي افزود:ماحصل اين اقدام پاسخگويي سريع و شفاف به تماسهاي شهروندان بوده است.

علي اكبر رحيمي اذعان داشت:با ابلاغ شيوه نامه و دستورالعمل به واحدهاي مختلف شهرداري سعي در تسريع پاسخ دهي مناسب به شهروندان حداكثر ظرف مدت يك هفته را داريم.

علي اكبر رحيمي گفت:كليه اين اقدامات در جهت اعتماد سازي بيشتر شهروندان و زائرين از شهرداري بوده و هدف نهايي مديريت امور شهر توسط شهروندان عزيز مي باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdce7p8z.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما