قم نيوز : قم نیوز: مدير بحران و سامانه۱۳۷مديريت شهري قم از بهبود روند پاسخگويي سامانه۱۳۷به شهروندان خبر داد.
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به برگزاري جلسات متعدد با مديران ارشد و مياني شهرداري قم در مورد نحوه پاسخ دهي با سرعت،دقت و منطقي به شهروندان گفت:به منظور رفع موانع و مشكلات فرا روي مناطق و سازمانها در خصوص پاسخگويي به موقع و شفاف و منطقي به تماسهاي شهروندان جلساتي با حضور معاونين خدمات شهري،مسئولين فضاي سبز،معاونين فني و عمراني و كاربران۱۳۷مستقر در مناطق تشكيل و نسبت به شناسايي موانع و مشكلات و رفع آنها اقدام گرديد.
وي افزود:ماحصل اين اقدام پاسخگويي سريع و شفاف به تماسهاي شهروندان بوده است.
علي اكبر رحيمي اذعان داشت:با ابلاغ شيوه نامه و دستورالعمل به واحدهاي مختلف شهرداري سعي در تسريع پاسخ دهي مناسب به شهروندان حداكثر ظرف مدت يك هفته را داريم.
علي اكبر رحيمي گفت:كليه اين اقدامات در جهت اعتماد سازي بيشتر شهروندان و زائرين از شهرداري بوده و هدف نهايي مديريت امور شهر توسط شهروندان عزيز مي باشد.