قم نيوز : قم نیوز: جمعی از اصحاب رسانه صبح امروز با حضور در بیت امام خمینی(ره) به منظور تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گرد هم آمدند.
خبرنگاران قم با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند
به گزارش قم نیوز، این مراسم که با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها، مدیر مسوول نشریات استان، مدیرکل صدا و سیما استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، نمایندگان دفتر حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بیت امام خمینی(ره) ترتیب یافته بود، اصحاب رسانه با آرمان های بنیانگذاران انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این مراسم مهم ترین وظایف اصحاب رسانه در شرایط کنونی را تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در همه ابعاد سیاسی، علمی، دینی، اعتقادی و اجتماعی دانست و به بخشی از منش و رفتارهای امام راحل(ره) اشاره کرد.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی تصریح کرد:امام خمینی(ره) در همه عرصه های فعالیت خود، اجرای قوانین الهی، اتحاد میان مسلمانان، قیام در راه خدا و بینش جامعه اسلامی نسبت به جریانهای مهم در نظر داشت.

وی افزود: معظم له با جدیت و قاطعانه در برابر هر گونه جریان ضد دینی ایستادگی می کرد که این امر می تواند سرلوحه ما در زندگی قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، نیز انتقاد سازنده اصحاب رسانه را مسیری مهم در رفع موانع و مشکلات خواند و گفت:امروز خبرنگاران با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب بر ارتقای تعهد کاری و وظایف مهم خود در جامعه اسلامی تاکید دارند.

سید مرتضی اسماعیل طبا افزود:از برکات مهم انقلاب، توجه به ابعاد مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه می باشد که در این عرصه اصحاب رسانه جایگاه والایی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcceeqs.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما