پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 11725
تحلیل‌های انتخاباتی باقری‌لنکرانی در قم

از فشار اصلاح‌طلبان به هاشمی تا انگیزه‌های جریان انحرافی

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی جبهه پایداری در تحلیل‌های خود از فضای سیاسی کشور به تشریح وضعیت اصلاح‌طلبان، جریان انحرافی و همچنین برنامه‌های جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
از فشار اصلاح‌طلبان به هاشمی تا انگیزه‌های جریان انحرافی
به گزارش قم نیوز، کامران باقری‌لنکرانی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی در ۳۴ سال گذشته مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته و از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون آمده است.

وی ایام جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای بازخوانی رمز‌های پیروزی دانست و اظهار داشت:‌ باید ترفندهای دشمنان را بشناسیم و خودمان را برای مقابله با آنها آماده کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری مهم‌ترین واقعه چند ماه آینده کشور را انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان و خاطرنشان کرد: این انتخابات نه تنها در آینده کشور بلکه در منطقه و در بعد جهانی اثر دارد.

وی با اشاره به اعتراف دشمنان انقلاب بر برنامه‌ریزی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران ابراز داشت: دشمنان به ویژه برای ایام منتهی به انتخابات طراحی‌هایی کرده‌اند و با توجه به برخی از سیگنال‌هایی که از داخل کشور گرفته‌اند امیدوارند که این انتخابات را تبدیل به چالشی برای نظام کنند.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه دشمن در دشمنی خود چیزی را کم نخواهد گذاشت، به سخنان چند روز گذشته معاون رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره مستقیم با ایران اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه بعضی از مسئولان ما هم فقط به بخشی از این سخنان توجه کردند اما وی در نیمه دوم سخنان خودش اعلام کرده ما یک تحریم‌هایی بدتری از بهمن‌ماه برای ایران به اجرا بگذاریم که در موقع مذاکره بدانیم باید چگونه مذاکره کنیم.

وی تاکید کرد: باید ابتدا دشمن را بشناسیم و با یک لبخند دشمن ذوق‌زده نشویم و در مرحله بعد برای توطئه‌های دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن فضای کار خودش را روی تحریم‌ها و فشار اقتصادی متمرکز کرده است، تصریح کرد: لایه اول هجمه به ایران و برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی تحریم‌ها است که غرب رسما اعلام کرده این تحریم‌ها را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی ما اشاره به اینکه ما نباید تسلیم دشمن شویم، اذعان داشت: مردم ما همواره نسبت به وظیفه خود آگاه هستند و بیش از آنچیزی که توقع بوده است در صحنه‌ها پایمردی کردند.

باقری‌لنکرانی خواستار هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان در مقابل دشمنان شد و گفت: وقتی دشمن به صراحت اعلام می‌کند که فشارها را بیشتر می‌کند در این سو باید کمربند‌ها محکم‌تر بسته شود و برنامه‌هایی طراحی شود که فشار دشمن به مردم وارد نشود و آسیب‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: این ناسپاسی نسبت به مردم است وقتی در چنین مصاف و کارزاری که دشمن صریح خط و نشان می‌کشد ما شاهد باشیم کسانی که باید به درد مردم برسند و خدمت به مردم در اولویت نخست آنها باشد مسائل دیگر را برای خود در اولویت قرار می‌دهند.

سخنگوی جبهه پایداری تخاصم را بنابر آیات قرآن صفات اهل جهنم دانست و اظهار داشت: شایسته نیست کسانی که در مسئولیتی هستند در این مسئولیت‌ها کارشان به جدال، تخاصم، دشمنی و دعوا برسد به ویژه در شرایطی که در میان میدان چنین کارزار مهمی قرار داریم.

وی با اشاره به اتفاقات روز یکشنبه مجلس گفت: از خدای متعال می‌خواهیم به همه مسئولان ما سعه صدر بدهد و در روایت داریم ابزار ریاست سعه‌صدر است تا اینگونه شاهد فرصت سوزی‌ها نباشیم.

باقری‌لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز داشت: مهمترین رکنی که دشمن برای کار بر روی آن برنامه‌ریزی کرده ‌است تضعیف عقبه و پشتوانه مردمی نظام است.

وی با بیان اینکه نظام ما در ۳۴ سال گذشته به هر نقطه‌ای رسیده به دلیل پشتوانه مردمی بوده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مطلوب دشمن این است که این پشتوانه مردمی را دچار خدشه کند.

سخنگوی جبهه پایداری فشار اقتصادی را یکی از طراحی‌های دشمنان در این زمینه عنوان کرد و افزود: هرچند فشار اقتصادی سنگین است و آثار خوبی به همراه ندارد اما در یکی از نظرسنجی‌ها که اخیر صورت گرفته است حدود ۷۵ درصد مردم اعلام کرده بودند که ما می‌دانیم که دفاع از این انقلاب هزینه دارد و آمادگی پرداخت این هزینه‌ها هم داریم.

وی با تاکید بر اینکه بخش مربوط به مردم با ایمان، صبوری و مجاهدتی آنها در تاریخ انقلاب تثبیت شده است، گفت: این صحنه‌ای است که مسئولان باید به وظیفه خود بهتر عمل کنند.

باقری‌لنکرانی رکن دومی که دشمن برای آن برنامه‌ریزی می‌کند را عدم آزاد و استاندارد بودن انتخابات و ایجاد ناامیدی در مردم به منظور دلسردن کردن آنها از آمدن در پای صندوق‌ها رای اعلام و تصریح کرد: متاسفانه در این شرایط بعضی از کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند دقیقا در چارچوب اهداف دشمن حرکت می‌کنند.

وی هدف دشمن را حضور کمرنگ مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: پیامد‌های سخنان کسانی که می‌گویند انتخابات استاندارد و آزاد نیست و کسانی که می‌گویند انتخابات احتیاج به حضور مردمی ندارد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام راحل رای تک تک مردم در تصمیم‌گیری‌های انقلاب را مهم ارزیابی می‌کردند، اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید کردند که باید مردم در صحنه حاضر باشند و حضور آحاد مردم در انتخابات را حق و وظیفه دانستند.

وی نقش محوری مردم را به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق نصرت الهی دانست و یادآور شد: نصرت در انقلاب ما مردم‌سالاری، حضور مردم در صحنه‌ها و اثرگذاری آنها در جهت‌گیری‌های کلان کشور است.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه این موضوع نیز متاسفانه توسط برخی از دوستان که در دایره انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند به نوعی مورد تعرض ناخواسته قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این افراد می‌گویند ما به این نتیجه رسیدیم که شخصی را کاندیدا کنیم و همه بی‌چون و چرا به این فرد رای دهید اما این روشی نیست که مورد تاکید امام و رهبری معظم انقلاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم کاندیدایی که اصلح است را به مردم معرفی کنیم اما باور ما باید این باشد که مردم هستند که انتخاب می‌کنند و این باور را باید ترویج کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه به جای مصداق‌ها باید بر روی اصول و مبانی تاکید کنیم، ابراز داشت: فعالینی که در صحنه سیاسی و اجتماعی حضور دارند باید اعلام کنند که با چه معیار و شاخصی در انتخابات به سراغ افراد برویم و با چه معیاری این افراد را بسنجیم.

باقری‌لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از لایه‌های پنهان توطئه‌های دشمن را کنترل رئیس جمهور آینده عنوان کرد و گفت: آنها امیدوار هستند هر کس که در انتخابات آینده رئیس جمهور شد بتوانند وی را کنترل کنند که متاسفانه برخی از خودی‌ها هم در این جورچین قرار می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کارآمدی نظام در تمام عرصه‌ها اشاره و تاکید کرد: نظام ما در هر صحنه‌ای که متعهد به آرمان‌ها بوده و با اعتماد به نیروهای انقلابی وارد شده است حتما کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این زمینه به توفیقات کشور در جنگ تحمیلی و عرصه‌های علمی اشاره کرد و گفت: در صحنه جنگ، نظام با اعتماد به نیرو‌های کارآمد، مومن و جوان توانست صحنه را اداره کند و به توفقیات مهمی دست پیدا کند.

وی یادآور شد: در مسیر علمی نیز رشد و بالندگی وقتی رخ داد که جوانان مومن و انقلابی با یک نگاه مومنانه وارد عرصه شدند و فضا را از دست سکولارهایی که هیچ اعتقادی به نظام و انقلاب نداشتند گرفتند و این صحنه را به صحنه پیروزی و افتخار برای انقلاب اسلامی تبدیل کردند.

باقری‌لنکرانی افزود: تا قبل از ورود این جوان‌ها که رویش‌های انقلاب بودند ما تحولی را در عرصه‌های علمی نداشتیم یعنی رشد علمی ما دقیقا از زمانی شروع شد که فارغ‌التحصیلان بعد از انقلاب و جوانان مومن تلاش جدی در عرصه پژوهش‌ را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: صحنه اصلی در آنجایی است که ما نشان دهیم که می‌توان بین آرمان‌گرایی و کارآمدی جمع زد یعنی اینکه مومن بود و شعارهای انقلابی و مردم‌سالاری را از عمق جان باور داشت و در عین حال کارآمد بود.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه یگانه راه کارآمدی در کشور انقلابی ما تعهد مومنانه به آرمان‌ها است، ابراز داشت: بخش عمده‌ای از چالش‌هایی که ما در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داریم مربوط به این است که ما خواستیم با ترازیابی نسبت به سایر کشور‌ها کارهایمان را پیش ببریم.

وی تاکید کرد: این نوع حرکت نه تنها امور را به پیش نمی‌برد بلکه باعث رفتارهای التقاطی و فقدان نگاه جامع و در نتیجه تشتت در امور می‌شود.

باقری‌لنکرانی با اشاره به یکی از حکمت‌های نهج‌البلاغه عدل را زیربنای جامعه دانست و گفت: در جامعه‌ای که عدل نباشد ولو اینکه احسان در آن باشد این جامعه روی خوش نخواهد دید.

وی با بیان اینکه هر کجا که ما از آرمان عدالت‌خواهانه کوتاه بیاییم در عرصه‌های اقتصادی نمی‌توانیم به نتیجه‌های لازم برسیم، اظهار داشت: امروز مطالعات مختلف در دنیا نشان داده است هر وقت فاصله طبقاتی در کشوری بیشتر می‌شود مشکلات نه تنها برای طبقه فقیر، بلکه برای طبقه ثروتمند نیز بیشتر می‌شود.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: اگر کسی خواست در عرصه اقتصادی حرفی بزند اما نگاه به کاهش فاصله طبقاتی و عدالت اجتماعی نداشته باشد به هیچ وجه نمی‌تواند رفع کننده چالش‌ها و مشکلات موجود در کشور باشد.

وی با بیان اینکه ما در بحث انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر از اینکه در مورد افراد صحبت کنیم باید در مورد برنامه‌ها و جهت‌گیری‌ها صحبت کنیم، ابراز داشت: جهت‌گیری‌هایی که مبنای آن عدالت نباشد و با صراحت رشد اقتصادی به هر قیمتی را تجویز کند نمی‌تواند با آرمان انقلاب اسلامی همراهی داشته باشد.

باقری‌لنکرانی نگاه به عدالت اجتماعی را معیار سنجش افراد دانست و گفت:‌ البته متاسفانه این شعار و اصل مهم با برخی از بی‌تدبیری‌ها مخدوش شده است.

وی با بیان اینکه امروز برخی از سوءعملکرد‌ها باعث شده است وقتی سخن از عدالت اجتماعی می‌آید نگرانی‌هایی به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: برخی از سوءعملکرد‌ها با شعار عدالت هم انجام شده اما معنای این سوءعملکرد‌ها این نیست که ما این اصل مهم را زیر پا بگذاریم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی را اصل مهم و حاکم در تاریخ انقلاب دانست و با بیان اینکه عدالت اجتماعی حافظ بقای هر جامعه‌ای است، گفت: نباید به دلیل سوءعملکرد کسی که پرچم‌دار عدالت بوده است اصل عدالت را زیر سئوال ببریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این ایام عده‌ای با پررویی وارد میدان شدند عدالت را زیر سئوال می‌برند، یادآور شد: این افراد بر روی رشد اقتصادی تاکید دارند و می‌گویند رشد اقتصادی با جذب سرمایه‌ها اتفاق می‌افتد؛ ما باید فضا را برای سرمایه‌پذیری زیاد کرده و سرمایه خارجی جذب کنیم و اگر در این میان تخلفاتی اتفاق افتاده، چشمانمان را ببندیم زیرا اینها هزینه رشد اقتصادی و افزایش ثروت ملی است.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه در آرمان اسلامی محوریت با عدالت است، اظهار داشت: حتی اگر پرچم‌دار عدالت‌ هم از این آرمان کوتاه بیاید عدالت زیرسئوال نمی‌رود زیرا عدالت شاقولی است که حتی پرچم‌دارش را هم با آن می‌سنجند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در این دعواهای اخیر به جای اینکه در خصوص عملکردها سخن بگویند آرمان عدالت را زیر سئوال می‌برند، گفت: این آفت بزرگی است که کسی خیال کند راه نجات کشور ما این است که ما آرمان‌ عدالت‌خواهی را زیر سئوال ببریم و در محیط اقتصادی هم با اساس قرار دادن سرمایه و به عنوان سرمایه‌پذیری، بی‌تفاوت نسبت به اقشار ضعیف جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه به دلیل برخی سوء عملکرد‌ها عده‌ای به خود اجازه می‌دهند اینگونه سخن بگویند، تصریح کرد: البته مردم ما صبور، محترم و هوشمندی هستند و مطمئن هستم مهم‌ترین بحث گفتمانی انتخابات سال ۹۲ دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعهد عالمانه و کارآمد به بحث عدالت اجتماعی است.

وی در ادامه به سئولات مردم پیرامون موضوعات مختلف پاسخ داد و در پاسخ سئوالی درباره اینکه وزارت کشور اعلام کرده است جبهه پایداری حق فعالیت ندارد، گفت: دوستان ما با معاون وزیر کشور تماس گرفتند و ایشان گفتند بنده چنین چیزی نگفتم و خبر خبرگزاری مهر صحت ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: کسانی که دنبال تضعیف جبهه پایداری هستند مستحضر باشند طبق قانون فعلی احزاب و جبهه‌ها احتیاج به مجوز کمیسیون ماده ۱۰ ندارند و اگر قانون عوض شد ما طبق قانون جدید حرکت خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینگونه حرکت‌ها برای این است که برخی از صحبت‌ها به صورت مبنایی مطرح نشود، گفت: هفته آینده روز ۲۶ بهمن ماه گردهمایی مهمی را به عنوان جبهه پایداری در تهران برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری به نتیجه‌ای در خصوص کاندیداها رسیده است، اظهار داشت: فضای معرفی کاندیداها قطعا اقتضایی است و بر اساس اقتضائاتی که آن ایام دارد تصمیم گرفته می‌شود.

باقری‌لنکرانی افزود: آنچه که ما از شرایط فعلی برداشت می‌کنیم این است که اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان گروه اصلاح‌طلب بنای حضور ندارد و بسیار فشار می‌آورند که آقای هاشمی کاندیدا شود.

وی یادآور شد: برخی از افرادی نیز که اسامی‌ آنها مطرح است‌ صحبت‌هایشان تفاوت مبنایی با آقای هاشمی ندارد و همان صحبت‌ها با بیان دیگر است که ما خیلی اینها را با هم متفاوت نمی‌دانیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه بعضی از افرادی که در مجموعه دولت هستند نیز بنا دارند در صحنه انتخابات حضور یافته و کاندیدا معرفی کنند، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری چون در هیچ کدام از این حضار آن مطلوبی که بتواند بین آرمان‌گرایی و کارآمدی را جمع بزند پیدا نکرد تصمیم گرفت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا معرفی کند.

وی افزود: این تصمیم فعلی ما به دلیل اقتضائاتی است که هم‌اکنون وجود دارد اما اگر شرایط عوض شد و اتفاقاتی دیگر رخ داد بنابر آن اقتضائات کار خواهیم کرد.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه ۷۰ نفر از افرادی که ظرفیت قرار گرفتن در این منصب را داشتند بررسی کردیم، ابراز داشت: نهایتا به یک فهرست سه یا چهار نفری رسیدیم که پس از بررسی‌های نهایی فرد مورد حمایت جبهه پایداری را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اقدامات ما در جبهه پایداری تدوین برنامه دولت یازدهم است، تصریح کرد: ما برنامه‌ای که فکر می‌کنیم مطلوب کشور است تدوین خواهیم کرد و در این برنامه توجه جدی به موضوع اقتصاد به عنوان موضوع فوریتی کشور شده و در عین حال به مباحث فرهنگی و اجتماعی به عنوان زیربنایی جامعه توجه شده است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا نام شما جزو لیست چهار نفره جبهه پایداری است، حضور خود را در این لیست رد نکرد و گفت: این فهرست اسامی مختلفی دارد که همگی بندگان خدا هستند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص ارتباط احمدی‌نژاد و مشایی گفت: یکی از آفات تحلیل وقایع اجتماعی این است که بخواهیم به موضوعات به صورت فردی توجه کنیم.

باقری‌لنکرانی تاکید کرد: آنچه نگران کننده است و در واقع یک نقطه ضعف تلقی می‌شود این است که ما مشاهده کنیم کسی در مسئولیتی در این نظام مقدس باشد و به منویات مقام معظم رهبری توجه تام نداشته باشد.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند مکتب ایرانی در برابر مکتب اسلام قابل عرضه نیست و ایران عزیز ما هر چه که دارد از اسلام دارد، اظهار داشت: اگر کسی نقض این حرف را زد حرف درستی نزده است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر سه قوه در هر مسئولیتی که قرار دارد مهم‌ترین وظیفه‌اش این است که خدمت به مردم را با هیچ چیز دیگر عوض نکند.

وی در خصوص برنامه‌های جریان انحرافی در انتخابات آینده گفت: در برخی از افرادی که در دولت حضور دارند این تمایل به صورت جدی مطرح است که در انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی کاندیدا معرفی کنند.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه عزم این افراد برای معرفی کاندیداها جزم است، ابراز داشت: این افراد توجیهاتی دارند نظیر اینکه باید تجربه این هشت سال را حفظ کنیم، امتداد دهیم و شیرینی خدمت‌رسانی‌ را همچنان در کام مردم بچشانیم.

وی با بیان اینکه این جریان نیز یک کاندیدای اصلی دارند، گفت: در لایه‌های مختلف نیز کاندیداهای مختلفی در نظر دارند و در عین حال راهبرد اصلی‌شان این است که در رقابت‌های انتخاباتی خودشان را به عنوان یک قطب و همه سایرین را به عنوان قطب دیگر معرفی کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی قطب بندی انتخابات آتی را قطب بندی کارآمدی و آرمان‌گرایی در یک سو و هر چه غیر از این است را در سوی دیگر دانست، یادآور شد: اگر ما با این مبنا جلو بیاییم متوجه می‌شویم چرا برخی از رفتارهایی که در برخی از وابستگان دولت شکل می‌گیرد به رفتارهای کارگزاران شباهت دارد و چرا برخی از حرف‌های تساهل و تسامح فرهنگی از همین دولت شکل می‌گیرد.

وی دولت نهم و دهم را مرهون حزب‌الهی‌ها و بچه‌های جبهه و جنگ و مردم مومن دانست و گفت: برخی وقت‌ها حرفایی می‌زنند که شبیه حرف‌های مومنانه نیست؛ مثلا در عرصه فرهنگی صحبت‌هایی می‌کنند که با اصل امر به معروف و نهی از منکر زاویه پیدا می‌کند و در این شرایط متوجه می‌شوید در جایی یک تلفیق آرمان‌گرایی و کارآمدی لنگ می‌خورد.

باقری‌لنکرانی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما با یک سکولاریسم پنهان روبه‌رو هستیم بنابراین باید تلاش کنیم که دچار این سکولاریسم پنهان نشویم و به صورت‌های پنهان بیشتر توجه کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص اتفاقات اخیر مجلس، با بیان اینکه تخاصم با مومن بودن هیچ ارتباطی ندارد، تصریح کرد: اگر من جای کسانی بودم که این وقایع را رقم زدند قطعا به درگاه الهی توبه می‌کردم و سعی می‌کردم کفاره این کارم را با خدمت به مردم و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم انجام دهم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان ائتلاف جبهه پایداری با دولت وجود دارد گفت: آن مجموعه‌ای که در دولت عزمش را جزم کرده که کاندیدا معرفی کند مجموعه‌ای است که جبهه پایداری با آن دعوای مبنایی دارد بنابراین جبهه پایداری به هیچ وجه با آن مجموعه کاندیدای مشترکی نخواهد داشت.

وی همچنین در ارزیابی از زمان باقی مانده از دولت دهم گفت: جریان‌های مختلفی علاقمند هستند ماه‌های آتی ماه‌های پرتشنجی باشند که در راس همه آنها دشمن خارجی به این موضوع دلبستگی دارد.

باقری‌لنکرانی تاکید کرد: متاسفانه تحلیل غلطی برخی از سیاسیون دارند که آینده حیات سیاسی خود را در فضای متشنج می‌دانند و هر چه قدر این فضا متشنج‌تر باشد امکان ماندگاری یا حضورشان در قدرت یا برخی دیگر آمدنشان را در قدرت در این فضا می‌دانند.

وی گفت: آنچه که کشور ما به آن احتیاج دارد آرامش و پرهیز از تشنج و فضای کار و تلاش بدون کری‌خوانی است.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز هر کس کاری بلد است باید به نفع مردم و مصالح انقلاب اسلامی توان خود را به صحنه بیاورد و همه برای حل مشکلات مردم دست به دست هم بدهند گفت: متاسفانه این باور مورد قبول همه فعالان سیاسی نیست و هر کس خلاف این عمل می‌کند هم اشتباه هم گناه می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از موضع گیری‌هایی که هم‌اکنون در فضای سیاسی کشور می‌شود به نوعی بر آتش تخاصمات و دعواها می‌دمد، گفت: همه باید تلاش کنیم و فرصت مسئولیت‌ها را تبدیل به فرصت خدمتگذاری کنیم نه فرصت دعواهای سیاسی.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcftedy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما