يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : 11785
کارگردان فیلم‌های مستند:

برگزاری جشنواره فیلم فجر برای ارتقای هنری قم مفید است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از کارگردانان فیلم مستند گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری قم مفید بوده و آموزشگاه‌ها و مجامع هنری از این امر راضی هستند.
برگزاری جشنواره فیلم فجر برای ارتقای هنری قم مفید است
به گزارش قم نیوز، رضا رحیمی‌تنها با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اظهار کرد: این جشنواره متناسب با حال و هوای شهر مذهبی قم برگزار می‌شود و تحقق چنین امری نشان‌دهنده توجه به استان‌ها و عدم تمرکز امکانات در تهران است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بلیط‌هایی در اختیار آموزشگاه‌های سینمایی یا افراد هنرمند قرار می‌دهد و این امر اقدامی مثبت است.

مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی شهرت عنوان داشت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود و این امر سبب خرسندی است که استان قم می‌تواند سهمی در این جشنواره بین‌المللی داشته باشد.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مفید بوده و آموزشگاه‌ها و مجامع هنری دیگر از این امر راضی هستند.

رحیمی‌تنها یادآور شد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و کمبود بودجه در انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری قم برگزاری این جشنواره شرایطی برای هنرمندان فراهم می‌کند تا با تعامل و تبادل اطلاعات فرهنگی و هنری از این شرایط استفاده کنند.

وی با اشاره به موضوع و کیفیت فیلم‌هایی که در استان پخش می‌شود گفت: عنوان داشت: پس از پخش فیلم‌های جشنواره نظرسنجی‌هایی از تماشاگران صورت می‌گیرد که این نظرسنجی‌ها در داوری‌ها تأثیرگذار است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbszb8.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما